سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 17:50 - جمعه 26 دی 1393

امام جمعه نصرآباد:

مسلمانان در برابر توهین به پیامبر اسلام ساکت نمی نشینند

امام جمعه نصرآباد گفت: دشمن به دنبال اسلام هراسی است و ما مسلمانان در این رابطه ساکت نخواهیم نشست.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از نصرآباد: حجت الاسلام والمسلمین علیرضافرهنگ، در خطبه اول نماز جمعه این هفته پس از توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری با بیان این که تقوا فردی و اجتماعی است افزود: آیات و روایات همه ما را به تقوا جمعی که کمک آن به همدیگر در پاکی و ترک گناه و معصیت و انجام واجبات است دعوتت می نمایند.
امام جمعه شهر نصرآباد گفت: آن هایی که می خواهند در کارهایشان موفق بشوند از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند که یکی ازاین ابزار ها شناخت هدف و ابزار دیگر استفاده از تجربیات دیگران است و در صورتی که شخصی در امورش نتواند از یکی از این ابزارها بهره گیرد پس ازمدتی به نواقص خود پی خواهد برد که کوتاهی و کم کاری کرده و در وجودش حالت ناآرامی پدیدار می شود.
وی با اشاره به سه مناسبت مطرح شده در این هفته اذعان کرد: اول توطئه طراحی شده استکبار و در راس آن اسرائیل و اهانت به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام در یک نشریه فرانسوی از طریق کاریکاتوری که دل مسلمانان راخون کرد که در گذشته نیاز این اقدامات سابقه داشته است ازجمله کاریکاتور های اهانت آمیز و ساخت فیلم علیه پیامبر رحمت و راه انداختن گروه های تکفیری،با هدف نشان دادن چهره ای خشن از اسلام درسطح جهان،که آمریکا و اروپا مرکز انتشار این توهین ها می با شد و متاسفانه تایید هم کرده و این اقدامات رانشان آزادی بیان می دانند و سخنگوی وزارت خارجه امریکا می گوید ما ازحق این روزنامه حمایت می کنیم.

فرهنگ هدف از این اقدام را اسلام هراسی مطرح و افزود: هدف آن ها از ایران هراسی، اسلام هراسی است چرا که ایران پرچم اسلام را بلند کرده و همان حرف رهبری است که فرمودند:نمی شود به این ها خوش بین بود وبه آن ها اعتماد کرد را مطرح می کند. ما نمازگزاران جمعه انزجار و تنفر خود را از این حرکت حساب شده استکبار علیه اسلام اعلام و آن را محکوم کرده و اعلام می داریم مسلمانان عالم در برابر این توطئه ساکت نخواهند نشست.

26دی سالروز فرارشاه خائن ازوطن موضوع دیگری بود که امام جمعه نصرآباد درباره آن گفت: ضرورت دارد همانگونه که رهبرمعظم انقلاب درجمعه مردم قم فرمودند:ماباید با گرامی داشتن یوم الله ها و شناساندن تاریخ انقلاب و علل قیام مردم و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی رابه نسل جوان تشریح کنیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.