سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:39 - جمعه 26 دی 1393

نماز جمعه شهر اژیه:

فرار شاه نقطه عطفی در کارنامه مردم انقلابی ایران است

امام جمعه شهر اژیه گفت: عاقبت كسي كه به ايادي مستكبر وابسته باشد، سرگردانی در بین کشورهای خارجی بود و در شاه ایران تحقق پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام نظامزاده امام جمعه موقت شهر اژيه در مسجد جامع برپا شد.
امام جمعه موقت شهر اژیه با اشاره به معناي تقوا گفت: امير المومنين(عليه السلام)  فرمودند: “تقوا يعني اينكه تمام اعمال انسان را درون طبقی قرار دهند و آن را به همه اهل عالم نشان دهند و عملی در آن نباشد که باعث شرمندگي و خجالت انسان شود .” تقوا يعني انسان قدرت و توانايي در برابر معاصي و گناهان كنترل نفس اماره خود را داشته باشد. خدا در سوره احزاب آيه 41 مي فرمايد :”« يا ايّها الّذين امنوا اذكرا الله ذكراً كثيراً ، و سبّحوه بكرهً و اصيلاً ؛ اي كساني كه ايمان آورده‌ايد خدا را بسيار ياد كنيد و صبح و شام او را تسبيح نماييد.” ياد خدا يكي از راههاي كسب تقواست.
وی با اشاره به روز 26 ديماه سالروز فرار شاه مخلوع از ايران گفت: در اين روز محمد رضا پهلوي از ايران فرار كرد و همين نقطه عطفي در كارنامه سرخ و انقلابي مردم ايران شد که یکی از عوامل پيروزي انقلاب در يوم الله 22 بهمن را فراهم کرد. زماني كه شاه مخلوع از ايران فرار كرد بين كشورهاي مصر، مراكش، باهاما، انگليس، آمريكا سرگردان بود و اين عاقبت كسي است كه به ايادي مستكبر وابسته باشد.

امام جمعه
وي با اشاره به اهانت هفته نامه شارلی ابدو به پيامبر اكرم(ص) اظهار داشت: در اين هفته نامه كه روزهاي چهارشنبه به چاپ مي رسد در آخرين شماره با تيراژ 5 ميليون جلد با انتشار كاريكاتوري به پيامبر اكرم (ص) اهانت شد و اين اقدام با حمايت دولتمردان فرانسه، آمريكا و انگليس همراه بود.

نظام زاده با مضحك خواندن تظاهرات ضد تروريستي پاريس كه با حضور حاميان تروريست برگزار شد، گفت: روزنامه ها نوشتند در اين راهپيمايي همه بودند جز ابوبكر بغدادي و واقعا مضحك است كساني كه از گروههاي تكفيري و تروريست با كمك هاي مالي و تسليحاتي حمايت مي كنند امروز فرياد مبارزه با تروريست سر مي دهند.
ايشان با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان عليرضا محسني و حسين توكلي كه در تاريخ 1360/10/25 در جبهه شوش بشهادت رسيدند براي همه ي شهدا انقلاب و دفاع مقدس از درگاه خداوند متعال علو درجات را مسئلت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.