سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 18:34 - جمعه 26 دی 1393

مصاحبه با مربیان تیم عرفان هرند:

اراده ورزشکاران تیم عرفان هرند در سایه برخی کم توجهی ها سست نمی شود

مربی قهرمان نیم فصل مسابقات لیگ فوتسال آسیا ویژن هرند گفت: با حضور تیم عرفان و قهرمانی این تیم در مسابقات استانی ثابت خواهیم کرد که منطقه شرق اصفهان پیشرو ورزش در استان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق: شاید وجود ورزش حرفه ای و این که بتوانید در این امر موفق باشید مستلزم خیلی از موارد و الگوها و امکانات می باشد. ولی منطقه شرق اصفهان همیشه بدون داشتن چنین امکاناتی زبان زد خواص و عام بوده و در فوتبال نیز شهر هرند و بازیکنان این شهر که به عناونی از تکنیکی ترین بازیکنان در این منطقه می باشند نیز نشان دادند با حداقل امکانات به این مراحل خواهند رسید.
بر آن شدیم بعد از این که تیم عرفان هرند در مسابقات لیگ فوتسال دسته اول آسیا ویژن توانست با 15 امتیاز از 5 مسابقه بدونه شکست و تساوی و با 5 پیروزی قاطع عنوان قهرمانی نیم فصل این مسابقات را از آن خود کند، مصاحبه ای با مربیان تیم هرند تدارک ببینیم که چگونه توانستند به این مهم دست یابند.

اصفهان شرق: ابتدا خودتان را معرفی کنید؟
محمد مهدی جعفری هرندی هستم. حدود 15 سال در فوتبال شهر هرند مشغول به فعالیتم و اکنون نیز به عنوان مربی تیم عرفان مشغول به فعالیت با این تیم می باشد.
امیر حسین تاجری هرند هستم و نزدیک به 8 سال است در ورزش فعالیت می کنم و اکنون نیز به عنوان دبیر هیات فوتبال بخش جلگه و مربی تیم عرفان مشغول به فعالیتم.
اصفهان شرق: واقعا فکر می کردید بتوانید بدون هیچ امکاناتی و بدونه هیچ کمکی اینگونه تیم هرند بدرخشد و با 5 پیروزی متوالی عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنید؟
محمد مهدی جعفری: ما به بازیکنان ایمان داشتیم و معتقد بودیم که هرند دارای پتانسیل بالایی در فوتبال می باشد ولی مشکلات مالی همیشه جلوی این استعداد ها را می گرفت بحمداله با همکاری هیات فوتبال بخش جلگه و شخص آقای کبیریان توانستیم در این مسابقات به عنوان نماینده شایسته شهرستان اصفهان شرکت کنیم.
امیر حسن تاجری: ما از سال گذشته با حضور در لیگ شهرستان یک برنامه 6 ساله را طراحی کردیم که نهایت ختم خواهد شد به مسابقات کشوری که تا کنون نیز در این امر موفق بوده ایم و امیدواریم بتوانیم این گام را بر داریم.
اصفهان شرق: از صحبتهای شما مشخص است که فراتر از این مسابقات را می نگرید آیا واقعا امید دارید که بتوانید در بالاتر از این سطح نیز موفق عمل کنید؟
محمد مهدی جعفری هرندی: با شناخت من از غیرت و مردانگی بازیکنان شهر هرند مطمئن باشید فراتر از این مسابقات نیز گام بر خواهیم داشت و روزی شما خواهید فهمید که هرند در مسابقات کشوری حضور خواهد داشت.
امیر حسین تاجری: من در صحبت قبلی به این نکته اشاره کردم این برنامه ریزی برنامه 6 ساله است که ما مصمم هستیم این کار انجام گیرید حتما در این راه موفق خواهیم شد.
اصفهان شرق: در تیم شما جوانگرایی خوبی شده است حضور دو بازیکن زیر 16 سال که بی سابقه می باشد باعث شده دلگرمی خوبی برای نوجوانان شهر بشود هدفتان چیست؟
محمد مهدی جعفری: بله ما با هدف داریم که با حضور نوجوانان نسل جدیدی از فوتبال را به جامع هرند معرفی کنیم و به این مهم هم می رسیم.
امیر حسین تاجری: در برنامه 6 ساله ما همین موضوع گنجانده شده و ما برای نوجوانان برنامه خواهیم داشت.
اصفهان شرق مسئولین شهر هرند پیگیر نتایج شما بوده اند و آیا تا کنون کمکی به شما کرده اند؟
محمد مهدی جعفری: جا دارد از بخشدار محترم بخش جلگه تشکر کنیم که با همکاری و دستور به مجموعه های زیرربط ما را در این امر یاری نمودند و همچنین اداره ورزش و جوانان بخش جلگه نیز در این مورد علی رغم مشکلات مالی خود با تمام وجود به یاری ما شتافتند ولی در مجموع این تیم به صورت خود گردان اداره می گردد ما حتی در اعزام بازیکنان به مسابقات نیز با مشکل مواجه اییم و با ماشین شخصی خودمان بازیکنان را جابجا می کنیم که بسیار خطرناک است. واقعا شرایط سختی دارد ولی ما به خاطر شهر عزیزمان از جان ودل این کار را می کنیم .
امیر حسین تاجری: من نیز از گردان امام حسین (ع) شهر هرند و درمانگاه و نیروی انتظامی شهر هرند کمال تشکر را دارم که ما را در این مسابقات یاری می کنند ولی این تیم کاملا به صورت خود گردان و از منابع مردمی می چرخد که واقعا شرایط شرایط خیلی سختی است ولی چاره ای نیست ما نباید پای مسئولین بنشینیم که مشکلات زیاد است و خودمان بصورت خود جوش این کار را انجام می دهیم.

اصفهان شرق: چه صحبتی با مسئولین دارید؟
محمد مهدی جعفری: سختی های زیادی متوجه ورزشکاران این شهر است ولی نمی دانم توجه مسئولین شهر به این نکته می باشد که باید برای تفریح و سرگرمی جوانان این شهر سرمایه گذاری کرد. ما ورزش را به صورت حرفه ای انجام می دهیم و هر هفته نزدیک به 30 بازیکن و مربی را درگیر این موضوع کرد ه ایم و حتی در روز های که میزبان هستیم تعداد زیادی علاقه مند به ورزشگاه می آیند ونزدیک به 2 ساعت وقت جوانان را به کار مفید پر می کنیم ولیکن مسئولین توجه چندانی به این اقدامات نمی کنند.

امیر حسین تاجری: بعد از تایید صحبت های همکار محترم، واقعا باعث ناراحتی است که چرا توجه ای به ما نمی شود. کل هزینه این تیم تا پایان مسابقات 4 میلیون می شود و آیا واقعا این مبلغ برای شهر هرند بسیار زیاد است.
خدا را شکر که پیشکسوتان هرند با حضور در مسابقات ما باعث دلگرمی ما می شوند وگرنه برخی بی توجهی ها هیچ دلگرمی به ما نمی دهد.
سخن آخر شما:
محمد مهدی جعفری: من در آخر این مصاحبه به دو نکته اشاره می کنم ابتدا قدردانی از بازیکنان شهر هرند که با جان و دل و بدونه هیچ توقعی ما را کمک کردند و بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند و همچنین سپاس فراوان از مرد همیشه در صحنه فوتبال سیف اله کبیریان که واقعا همت گذاشته برای این مسابقات و به عنوان ریئس هیات فوتبال مارا یاری می کند. در پایان نیز از مسئولین می خواهم واقعا با برنامه ریزی می توانید کمک ورزشکاران باشید و این توقع زیادی از مسئولین بابت این فعالیت جوانان نیست.

امیرحسین تاجری: من نیز از آقای حسینی ریئس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه تشکر می کنم که ما را یاری می دهد و همچنین در همین جا می گویم که ما با این بازیکنان خوب و پتانسیل بالا قهرمان خواهیم شد.

*****

صحبت های مربیان تیم عرفان هرند را شنیدیم و از لا به لای صحبتهای این عزیزان حرفهایی را متوجه شدیم که جای تامل دارد.
صحبت از هزینه های یک سال بود که در راستای ورزش و نشاط جوانان شهر خرج شود و به گفته مربیان مبلغ کلی آن به 4 میلیون می رسد.
مسئولین شهر هرند توجه کنند که برخی مواقع بهتر است که با همکاری با ورزشکاران فعال و ایستادن کنارشان، فضای نشاط را بیش از پیش به سوی نشاط ببرند.
قطعا مایه گذاشتن برای جوانانی که فضا را با نشاط سالم آماده کرده اند، ارزش بسیار دارد.
امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد بر طرف شدن این دل نگرانی ها از بازیکنان عرفان باشیم تا آنان با خیال آسوده گام به مسابقات خود بگذارند.

(( گزارش از خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق ))

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.