سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:23 - جمعه 26 دی 1393

هرند پیشقدم در طلب باران الهی:

آسمان شرق اصفهان هوای باریدن ندارد! / نماز باران با حضور گسترده مردم هرند اقامه شد

نماز طلب باران به امامت حجت الاسلام والمسلمين اصل حسيني در آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) ودر کنار قبورمطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس اقامه شد.

به‌ گزارش مرادي هرندي خبرنگار اصفهان شرق از هرند:در پی تشدید بحران خشکسالي و به دنبال كاهش نزول رحمت‌الهي و دعوت نماينده ولي فقيه وامام جمعه شهر هرند، نماز طلب باران (استسقا) در هرند و به امامت حجت الاسلام والمسلمين اصل حسيني و با حضور گسترده مومنان خداجو، اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمين اصل حسيني نماينده ولي فقيه وامام جمعه شهر هرند دراین آیین بيان کرد: وظیفه ما در چنین مواقعی خواندن دعا و نماز باران است که اگر خداوند مصلحت بداند باران رحمتش را بر ما می‌فرستد.
نماينده ولي فقيه وامام جمعه شهر هرند در ادامه بر لزوم استغفار و توبه از گناهان جهت بازشدن درب‌های رحمت الهی تأکید و خاطرنشان كرد: مردم بايد در انجام واجبات و ترک محرمات دقت نظر بیشتری داشته باشند، چون گاهی اوقات ممکن است کم‌فروشی، ترک امر به معروف و نهی از منکر سبب قطع باران شود.
وی در پايان بیان داشت: امیدواریم خداوند به برکت این نماز و دعای مردم باران رحمت الهی را بر ما نازل کند تا از خشکسالی‌های چندین ساله رهایی یابیم.
قابل ذكر است كه در این مراسم، پنج رأس گوسفند که از کمک‌های مردمی خریداری شده بود، ذبح وگوشت آنها بين نيازمندان تقسيم شد.

برای مشاهده تصاویر کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.