سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:30 - جمعه 26 دی 1393

بقایی:

هدف اصلی اجرای گردشگری محله جذب گردشگران داخلی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: هدف اصلی اجرای گردشگری محله و شهری، جذب گردشگران داخلی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی بقائی در حاشیه مراسم بازدید گروه ۱۴ نفره مسئولان کشور از دروازه و بازارچه حسن آباد اظهار داشت: با اجرای برنامه گردشگری محله حسن آباد شاهد حضور بیشتر گردشگر داخلی هستیم که هدف اصلی از این برنامه هم جذب این دسته از گردشگران بوده است.

وی با اعلام اینکه تبلیغات زیادی در سطح شهر در خصوص گردشگری محله در بازارچه حسن آباد نصب شده است که بیش از این ظرفیت تبلیغ وجود نداشت ،اضافه کرد: برنامه گردشگری محله در مدت یک هفته به اجرا در می آید و قرار است که تمام برنامه های گردشگری شهری که تا پایان سال و سال آینده در نظر گرفته شده ، در همین مدت برگزار شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اظهار داشت : سعی کردیم با برگزاری گردشگری محله فضای شاد و پر نشاطی را برای مردم اصفهان و اهالی محله ایجاد کنیم و گردشگری داخلی را در سطح شهر رونق دهیم.

وی با بیان اینکه برنامه گردشگری محله حسن آباد تا روز جمعه برای بازدید عموم به اجرا در می آید، گفت: محله علی قلی آقا محله بعدی برای اجرای برنامه گردشگری شهری در نظر گرفته شده است.

بقائی با اعلام اینکه برنامه گردشگری محله علی قلی آقا ۲۰ بهمن ماه به اجرا گذاشته می شود، اظهار داشت: این محله یکی از محلات قدیمی و پر ارزش شهر اصفهان است که دارای زورخانه، حوزه علمیه و بازار است.

شناخت محلات و گردشگری شهری باید در سبد تفریحی و فرهنگی مردم قرار گیرد

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: با اجرا و تداوم برنامه گردشگری محله بدنبال این هستیم که شناخت محلات و گردشگری شهری در سبد تفریحی و فرهنگی مردم اصفهان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری گردشگری محله در شهر اصفهان نزدیک کردن مردم و کنار هم قرار دادن آنها در یک فضای کاملا دوستانه همچون گذشته است.

بقائی اجرای برنامه گردشگری محله در دولت خانه صفوی، میدان امام علی و محله رهنان را دیگر گام های این برنامه نام برد و گفت: قرار است که برنامه گردشگری محله و شهری در هر محله با یک شکل و شمایل متفاوت انجام گیرد و حتی امکان دارد در مناطق بعدی، دیگر شاهد پوشیدن روپوش های عهد صفوی و قاجاریه نباشیم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.