اصفهان شرق

نخستین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی در اصفهان برگزار می‌شود

کدخبر: 49844
1393/10/26 در ساعت 12:00

به گزارش اصفهان شرق؛ سیدعلی حکمت‌منش با بیان این مطلب اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در راستای رسالت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در سال‌های اخیر اقدام به برگزاری 9 دوره جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی در سطح کشور کرده است.

وی افزود: این جشنواره‌ها با هدف ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و کارگروهی در میان دانش‌آموزان در سطح کشور برگزار شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان دفتر اصفهان بیان کرد: در دوره‌های گذشته شاهد دستاوردها در سه محور غرفه‌های نمایشگاهی، سمینارهای علمی و مسابقات دانش‌آموزی بوده‌ایم و در سال جاری با توجه به ظرفیت دانش‌آموزان در سطح استان اصفهان نخستین جشنواره پروژه‌های دانش‌‌آموزی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استعداد و ظرفیت موجود در میان دانش‌آموزان استان اصفهان در سطح کشور کم‌نظیر است، ادامه داد: مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان دفتر اصفهان با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان قصد دارد نخستین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی را در سطح استان اصفهان برگزار کند.

حکمت‌منش با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران در زمینه‌های مختلف هستند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ابعاد مختلف نظام تعلیم و تربیت تاکید کرده‌اند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام گروه‌ها از ابتدای دی‌ماه لغایت 12 بهمن ماه در سایت www.iTebyan.ir آغاز شده و دانش‌آموزان با کمک اساتید راهنما تا پایان روز 22 بهمن گزارش کار خود را برای تبیان ارسال می‌کنند و در نهایت نمایشگاه دستاوردها و جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی در نیمه اسفندماه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره اصفهان واقع در خیابان طیب، جنب دبیرستان ابن‌سینا، مجتمع ماتا (ورودی 2)، طبقه سوم و با شماره تلفن‌های 13-32344612 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع:فارس