سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - جمعه 26 دی 1393

استاندار اصفهان:

کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان برگزار می‌شود

استاندار اصفهان گفت: کنگره شهدای دانشجوی استان باید همراه با خلاقیت، ابتکار و نوآوری همراه با اصل محتوا برگزار شود تا دانشجویان را اقناع کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان اظهار داشت: برگزاری این کنگره ایده بسیار جالبی بوده و اثرات و برکات مطلوبی را در دانشگاه‌ها و جامعه دارد.

وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره تأکید کرد و افزود: انتظار می‌رود کنگره با قوت، خلاقیت و ایده‌های نو برگزار شود و نسبت به سایر کنگره‌ها و یادوآره‌ها برتری داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اصفهان با داشتن 6 درصد از جمعیت کشور، 10 درصد شهدا، بیش از 10 درصد از جانبازان و ایثارگران را در خود جای داده، بیان کرد: این استان از لحاظ واحدهای نظامی 2 لشکر و 5 تیپ بزرگ را در دفاع مقدس داشته که 400 فرمانده رده بالا در طول دفاع مقدس از خاک مقدس ایران دفاع می‌کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به این ویژگی‌ها، باید رنگ و بوی شهدا و عطر شهیدان در جای‌جای این استان وجود داشته باشد.

زرگرپور ادامه داد: اصفهان شهر شهدا بوده و گنجینه عظیمی از شهدا، جانبازان و خانواده‌های شهدا را در خود جای داده، و برای قدردانی از این افراد باید این کنگره رفیع‌تر و والاتر برگزار شد.

وی با بیان اینکه اصفهان دومین استان دانشگاهی کشور است، گفت: این کنگره با محوریت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود و باید در شان شهدای دانشجوی استان باشد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر مخاطبان این کنگره را دانشجویان تشکیل داده و با توجه به اینکه نوع نگرش دانشجویان با عامه مردم متفاوت بوده، باید این کنگره همراه با خلاقیت و ایده‌های جدید، ابتکار و نوآوری همراه با اصل محتوا برگزار شود تا دانشجویان را اقناع کند.

وی به نقش صدا و سیما در اطلاع‌رسانی برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره اشاره کرد و افزود: با وجود همه زحمات روحانیت و نهادها و دستگاه‌های برگزار کننده این کنگره‌، باید از ظرفیت صدا و سیما نیز برای جریان‌سازی خوب بهره برد.

کنگره شهدای دانشجوی استان 28 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.