سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - جمعه 26 دی 1393

معاون صنایع دستی استان اصفهان:

تجاری‌سازی، تاثیرگذارترین عامل بهبود کیفیت صنایع دستی اصفهان است

معاون صنایع دستی اداره‎‌کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: تجاری‌سازی صنایع دستی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل در بهبود وضعیت تولید و ارتقای سطح کیفیت آثار صنایع دستی است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد حسین دهقان در حاشیه همایش نام و علامت تجاری صنایع دستی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف ما در عرصه برندسازی صنایع دستی دیگاه سنتی هنرمندان و تولید کنندگان به حوزه فروش بوده، اظهار داشت: در این میان تعدادی از هنرمندان و تولید کنندگان با دیدگاهی متفاوت به این موضوع نگریسته و وارد حوزه برندسازی شده‌اند.

وی افزود: این موضوع که به‌طور قطع این مهم نیازمند تلاش بیشتری از سوی همه نهادهای دست‌اندرکار بوده و باید با افزایش آگاهی تولید کنندگان آنان را به این سمت و سو پیش ببریم.

معاون صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه تجاری‌سازی صنایع دستی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل در بهبود وضعیت تولید و ارتقا سطح کیفیت آثار صنایع دستی بوده، تصریح کرد:‌ بهبود وضعیت برندسازی و تجارت  محصولات صنایع دستی در وهله نخست سبب بهبود وضعیت هنرمندان می‌شود.

وی با بیان اینکه باور این معاونت بسترسازی برای توسعه بازرگانی و تجارت صنایع دستی بوده، گفت: اقداماتی مانند برگزاری این همایش‌های تخصصی با هدف توانمند کردن هنرمندان برای برند سازی انجام می‌شود و این اقدامات در آینده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.