سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - جمعه 26 دی 1393

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان:

اولویت هیئت شنای اصفهان تربیت ورزشکاران آسیایی باشد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اولویت هیئت شنای اصفهان باید تربیت ورزشکاران آسیایی باشد و انتظار ما از هیئت شنای اصفهان کسب مقام در آسیا است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا امینازاده در گردهمایی روسای هیئت‌های شهرستانی شنای استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر اصفهان دارای 110 استخر سرپوشیده و حدود 11 استخر رو باز بوده اما با توجه به این ظرفیت مناسب ما نتوانستیم از این ظرفیت مناسب به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: با وجود به تغییرات صورت گرفته، ما هنوز موفق نشده‌ایم که به اهداف خود در هیئت شنا برسیم چرا که انتظار ما از این هیئت کسب مدال‌های مختلف در آسیا است.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: با تمام کمبود‌هایی که وجود دارد، سعی در حمایت از هیئت‌ها داشته‌ایم زیرا ظرفیت مناسب استان اصفهان به گونه‌ای است که ما می‌توانیم از با انگیزه مالی هم روی این مسئله سرمایه‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مناسبی که استان اصفهان دارد، هیئت شنا استان همیشه جزو هیئت‌های ویژه ما بوده و با توجه به مدال‌آوری خوبی دارد، در ارزیابی‌های صورت گرفته از هیئت‌های برتر استان است.

امینازاد گفت: از همین رو با این ظرفیت مناسب، ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که استخر‌های ابوذر و انقلاب که از نیاز‌های هیئت بوده به جای دیگری داده نشود و در اختیار هیئت‌ شنا قرار گیرد، البته متأسفانه در بعضی شهرستان‌ها نتوانستیم بعضی استخر‌ها را برای هیئت شهرستان نگه داریم.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در ورزش خاطرنشان کرد: استعدادیابی در مناطق مختلف یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید مورد توجه قرار گرفته و با استفاده مناسب از مربیان حاضر در استان به این مسئله آموزش بپردازیم.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.