سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:30 - پنجشنبه 25 دی 1393

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان

‌توسعه گردشگری اصفهان باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: توسعه گردشگری اصفهان باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد و در این راستا، مصوبات خوبی نیز به تصویب رسیده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مسعود گلشیرازی با اشاره به مصوبه ایجاد سازمان مدیریت مقصد و توجه به موضوع گسترش گردشگری در اصفهان اظهار داشت: چندی پیش همایشی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد که با حمایت استاندار اصفهان مواردی برای افزایش و توسعه گردشگری اصفهان به تصویب رسید.

وی درباره جزئیات این مصوبات توضیح داد: ایجاد سازمان مدیریت مقصد یکی از مصوباتی بوده که مورد تأکید قرار گرفت و این سازمان برای توسعه گردشگری ایجاد می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: اجرایی شدن این طرح به سازمان میراث فرهنگی ارجاع داده شده تا زیرساخت‌های آن توسط اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری اصفهان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت، مقصد ادبیاتی در صنعت گردشگری است که شناخته شده و عوامل مؤثر بر گردشگر را فرماندهی می‌کند. در حوزه گردشگر باید به چند عامل توجه کرد و یکی از آن‌ها امکانات و خدماتی است که به گردشگر ارائه می‌شود و این مسئله، مباحث اقتصادی است.

گلشیرازی گفت: از این طریق می‌توان ظرفیت‌های گردشگری را بیشتر شناخت و از همه دستگاه‌هایی که با گردشگر در تماس هستند، کمک گرفت.

وی با اشاره به اهمیت آموزش تخصصی مباحث گردشگری به افراد در ارتباط با گردشگر گفت: پس از برگزاری همایش فرصت گردشگری با یک مشاور برجسته بین‌المللی گردشگری وارد مذاکره شده و چند کارگاه تخصصی آموزش داده شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: در این‌باره همه حوزه‌های مرتبط با گردشگر و همه اعضای آژانس‌ها و حتی رانندگان تاکسی که با توریست در ارتباط هستند، آموزش دیده‌اند که این آموزش‌ها ادامه‌دار است.

گلشیرازی با اشاره به چاپ کتاب معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گردشگری اصفهان گفت: این کتاب حاوی پروژه‌های گوناگون در حوزه گردشگری بوده که به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده و برای توسعه گردشگری بسیار مفید است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.