اصفهان شرق

نخستین نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های بررسی نقاشی اصفهان

کدخبر: 49795
1393/10/25 در ساعت 16:30

به گزارش اصفهان شرق؛ خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان در نظر دارد با برگزاری نمایشگاه و مروری بر سیر آثار هنرمندان نقاش اصفهان به بررسی آثار این نقاشان در قالب طرحی با عنوان «بررسی نقاشی اصفهان» بپردازد که این طرح از دیماه ۹۳ با نمایش منتخب آثار پری حکیم به اجرا درخواهد آمد.

رویکرد نمایشگاه آثار این هنرمند بیشتر طبیعت بوده که به صورت انتزاعی اجرا گردیده‌ است، حکیم آثار خود را با سبک کلاسیک شروع کرده و سپس به صورت امپرسیونیسم و هم اکنون به صورت انتزاعی و با تکنیک اکریلیک فعالیت می‌کند.

وی دارای کارشناسی افتخاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و حدود بیست سال است که مشغول فعالیت است و تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی بسیاری را در اصفهان و تهران و دیگر شهرهای کشور در گالری‌های معتبر برگزار نموده‌ است.

نمایشگاه نقاشی‌های پری حکیم در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۶ دیماه گشایش می‌یابد و تا ۱ بهمن ۹۳ جهت بازدید عموم در گالری نقش‌خانه اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری سوره (خیابان آمادگاه ) دایر است.

گفتنی است، با توجه به طرح بررسی نقاشی اصفهان بخش اصلی مطالب در برگزاری نمایشگاهی از سیرآثار هنرمند و تجزیه تحلیل آثار و روند کاری هنرمند مورد بررسی قرارمی گیرد که این نمایشگاه اولین نمایشگاه از این مجموعه نمایشگاه هاست.

منبع:مهر