سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - پنجشنبه 25 دی 1393

مدیرکل پست استان اصفهان:

تمام مناطق اصفهان تا پایان سال ۹۴ دارای کد پستی ۱۰ رقمی می‌شود

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: طرح پلاک‌کوبی و به‌هنگام‌سازی اماکن شهری با یک میلیون پلاک از شهریور امسال به مرحله اجرا رسیده و تا سال ۹۴ در همه مناطق استان، کدپستی ۱۰ رقمی و پلاک‌های شهرداری نصب می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید سعید رجالی در آئین افتتاحیه طرح‌ها و خدمات جدید پستی استان اصفهان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در 9 ماه امسال، ترافیک مرسولات صادره از استان 23 میلیون و 524 هزار و مرسولات وارده 20 میلیون مرسوله بوده و به طور کلی 43 میلیون مرسوله از طریق شبکه پستی استان اصفهان وصول شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک پستی استان اصفهان در سال جاری 37 درصد بوده تصریح کرد: سرانه ترافیک مرسولات استان 6 مرسوله به ازای هر نفر است که با قراردادهای منعقده با ادارات و ارگان‌های مختلف این عدد را به سرانه و پیش‌بینی برنامه پنجم توسعه کشور می‌رسانیم.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: پوشش جمعیتی برای یک واحد پستی در استان 4 هزار و 590 نفر بوده و هزار و 63 واحد پستی در استان اصفهان وجود داشته و هر 101 کیلومتر مربع یک واحد پستی داریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به 24 شهرستان و 106 شهری که در استان اصفهان وجود دارد، 3 میلیون و 627 هزار و 911 ردیف کدپستی 10 رقمی در استان وجود داشته و 3 میلیون و 178 هزار از آن رکورد شهری و 449 ردیف رکورد روستایی است.

رجالی با بیان اینکه به‌هنگام‌سازی اطلاعات از طریق برون‌سپاری در 5 شهرستان ‌به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: به‌هنگام‌سازی در 6 شهرستان در حال حاضر در حال اجرا بوده و تا پایان سال 93 به پایان می‌رسد و امیدوار هستیم که در ابتدای سال 94 به‌هنگام‌سازی 6 شهرستان را به تعداد 320 هزار ردیف به مرحله اجرا برسانیم.

وی با اشاره به اینکه طرح پلاک‌کوبی و به‌هنگام‌سازی اماکن شهری با یک میلیون پلاک از شهریور امسال به مرحله اجرا رسیده، گفت: تا سال 94 در همه مناطق استان، کدپستی ۱۰ رقمی و پلاک‌های شهرداری نصب می‎شود.

مدیرکل پست استان اصفهان پیرامون قرارداد شرکت پست و استانداری اصفهان بیان کرد: پس از انعقاد قرارداد بحث درگاه‌شدن خدمات پستی، یکپارچگی شبکه توزیع، پست الکترونیک ملی، دفاتر ICT روستایی، مباحث مربوط به کدگذاری و ژئوکدشدن و اتصال کدپستی 10 رقمی به نقشه‌های پارسل‌بندی‌شده و طبقه‌بندی مشاغل را دنبال می‌کنیم.

رجالی پیرامون تلاش شرکت پست استان اصفهان برای تقویت گردشگری اظهار داشت: به دنبال فعال‌کردن انجمن تمبر استان هستیم و پس از جلسه با فعالان این بخش، امیدوار به استفاده از ظرفیت این بخش در معرفی میراث استان هستیم.

وی گفت: در 9 ماه امسال 91 هزار و 328 مرسوله خرید اینترنتی از استان ارسال و 293 هزار مرسوله به استان اصفهان وارد شده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.