سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - پنجشنبه 25 دی 1393

مدیر‌کل ارشاد ‌اصفهان:

دبیرخانه ویژه فرهنگ و اقتصاد در ارشاد اصفهان تشکیل شد

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد ‌اصفهان گفت‌: اقتصاد مقاومتی یک مقوله راهبردی در کشور بوده و با توجه به این مسئله، دبیرخانه ویژه فرهنگ و اقتصاد در اداره‌کل ارشاد اصفهان تشکیل شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی در نشست فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قبل از نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده و ضرورت امروز جامعه این است که به آن پرداخته شود‌.

وی افزود: این نشست با دعوت از دستگاه‌‌هایی که می‌توانند در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی تأثیر داشته باشند، برگزار می‌شود تا با هم‌اندیشی این دستگاه‌ها اقدامات بلند‌مدت‌، عمیق و دقیق در این زمینه شکل بگیرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد‌: رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما، فرصت‌های جمعیتی مانند آموزش و پرورش‌، بهزیستی و دیگر دستگاه‎ها، مکان‌هایی مانند امامزاده‌ها‌، مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری ظرفیت‌های بسیار خوبی بوده که ما می‌توانیم برای فرهنگ‌سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی از این ظرفیت‌‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تمام ظرفیت خود در حوزه فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی وارد شده و 4 ماه قبل نیز دبیرخانه کار ویژه فرهنگ و اقتصاد در این اداره‌کل تشکیل شده، که تا‌کنون فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

نخستین نشست فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.