سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - پنجشنبه 25 دی 1393

رئیس اداره نظارت و پایش زیست محیطی اصفهان خبر داد

پایش زیست محیطی در ۹۰۰ واحد صنعتی اصفهان

رئیس اداره نظارت و پایش زیست محیطی اصفهان گفت: در ۲۰ روزه نخست دی امسال حدود ۹۰۰ واحد صنعتی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان، مورد پایش زیست محیطی قرار گرفته‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ کیوان نعمتی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به سردی هوا و افزایش بار آلایندگی و وقوع پدیده وارونگی در نیمه دوم آذر‌ماه امسال و قرار گرفتن چند روز در شرایط ناسالم و بسیار ناسالم، اداره‌کل حفاظت محیط زیست اصفهان با تقویت اکیپ‌های پایش، طرح ویژه پایش خارج از ساعات اداری و شبانه را برنامه‌ریزی کرده که حاصل آن عدم رخداد روزهای بسیار ناسالم در این مدت بود.

وی افزود: بیش از 70 اکیپ پایش و حدود 800 نفر ساعت توان کارشناسی در این مدت به کار گرفته شده که حاصل آن 494 واحد صنعتی در ساعات اداری و 401 واحد صنعتی در ساعات غیر‌اداری و شبانه مورد پایش قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره نظارت و پایش زیست محیطی استان اصفهان بیان کرد: همچنین در این مدت برای 68 واحد اخطاریه زیست محیطی رفع آلودگی صادر شده، 27 واحد به مراجع قضائی معرفی شده و 7 واحد نیز پلمب شده‌اند.

وی تصریح کرد: همه اکیپ‌های نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان اصفهان و به ویژه شهر‌ستان‌های تأثیرگذار بر آلایندگی کلان‌شهر اصفهان برای جلوگیری از فعالیت واحد‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی آلاینده، به طور 24 ساعته در حال گشت و بازرسی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.