سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:59 - چهارشنبه 24 دی 1393

در اولین کلاس توجیهی داوران فوتبال شهرستان اصفهان مطرح شد:

حضور پر رونق داوران منطقه شرق اصفهان در مسابقات استانی و شهرستانی

دهقان ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان و مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشحالیم که منطقه شرق اصفهان اکنون با بیش از 60 داور رسمی فوتبال خودکفا گردیده و آینده روشنی را برای داوری کشور رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی اصفهان شرق اول کلاس توجیهی داوران و ناظران شهرستان اصفهان با حضور داوران و ناظران فوتبال شهرستان اصفهان و رضا دهقان ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ومدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

در این گردهمایی نزدیک به 60نفر از داوران و ناظران فوتبال فعال در شهرستان اصفهان حضور داشتند تا آخرین قوانین مسابقات داخلی شهرستان اصفهان و قوانین داوری در اختیار آنان قرار گیرد.

IMG_4246
در این کلاس رضا دهقان ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان گفت 2 سال پیش در منطقه شرق اصفهان و در مسابقات رسمی مجبور بودیم از شهر اصفهان داور اعزام نمایم ولی الان خوشحالیم که بیش از 60 داور رسمی در این منطقه حضور دارد و این نشان از پتانسیل بالای منطقه شرق اصفهان است.
لازم به ذکر است که در این کلاس از سوی هیات فوتبال شهرستان اصفهان به رسم یادبود و جهت هماهنگی بیشتر به کلیه دعوت شدگان لباس داوری کامل و کیف های مخصوص برای ناظران در اختیار آنان قرار گرفت . همچنین در این کلاس از داوران فعال سال 1392 تجلیل به عمل آمد.

در پایان این کلاس داوران کلیه سوالت خود را ارایه نمودند و آقای دهقان به عنوان مدرس رسمی این کلاس پاسخگوی کلیه سوالات بوده اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.