سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 00:54 - چهارشنبه 24 دی 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

نماز باران در طلب نزول رحمت الهی در شرق اصفهان اقامه می شود

امام جمعه ورزنه گفت: در طلب نماز باران از مردم شرق اصفهان دعوت به عمل می آید تا روز جمعه در امامزاده میر زین العابدین ورزنه حضوری باشکوه داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق: خشکسالی با همه توان خود سایه ی زردی را بر شرق اصفهان افکنده است و در حالی که یک ماه از فصل زمستان در حال طی شدن است، بارانی برای سیرابی زمین های ترک خورده از بخل آسمان به زمین ننشست.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق با اشاره به عدم بارش های فصلی در این سال اظهار داشت: مردم شرق اصفهان که سالهاست با خشکسالی دست و پنجه نرم کرده اند با تداوم خشکی و به دلیل آسیب هایی که بر زمین کشاورزان پایین دست تا تالاب بین المللی گاوخونی وارد می شود، در نگرانی به سر می برند.

امام جمعه ورزنه گفت: گاهی برخی افراد عنوان می کنند که اگر نماز باران بخوانیم و بارانی از آسمان نازل نشود چه کنیم و من در پاسخ به این افراد خواهم گفت که نباید به دلیل عدم بارش بعد از نماز باران دست از طلب رحمت برداریم زیرا وظیفه ما طلب رحمت از خداوند است و این باید استمرار داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نماز باران با تمام شرایط آن و اعمال مستحبی که توصیه شده در ورزنه اقامه خواهد شد و مردم از امروز تا روز جمعه روزه خواهند گرفت و سپس عصر جمعه با پای پیاده به امامزاده شهر ورزنه خواهند آمد تا نماز باران را اقامه کنند.

صادق زاده با تاکید دوباره بر تداوم خواندن نماز باران تصریح نمود: قرار است تا بتوان چند هفته یک بار این اقدام ارزشمند(نماز باران) را با حضور کشاورزان شرق اصفهان و مردم متدین بخش اقامه کرد و از علمای بزرگ شهرها دعوت به عمل می اید تا با حضور خود در اقامه نماز باران فضا را عطرآگین کنند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “نماز باران در طلب نزول رحمت الهی در شرق اصفهان اقامه می شود”

  1. با سلام و خسته نباشید نماز شکر چند رکعت است کی خوانده می شود ظهر عصر یاشب و چه سوره ای خوانده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.