سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:45 - چهارشنبه 24 دی 1393

حجت الاسلام قطبی:

بلیط فروشی تئاتر باید منطقی باشد/ضرورت فرهنگسازی بلندمدت برای نمایش

مدیرکل ارشاد اصفهان گفت: مردم به دلایل مختلف از جمله عملکرد غلط مسئولان فرهنگی به مشاهده تئاترهای رایگان عادت کرده‌اند بنابراین بلیط‌فروشی تئاتر نیازمند فرهنگسازی بلندمدت در این زمینه است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام محمد قطبی در ارتباط با دلایل عدم بلیط فروشی تئاتر اظهار داشت: یکی بهترین کمک‌ها برای ارتقای تئاتر اصفهان همین موضوع بلیط فروشی است چراکه کارگردانان نیز در صورت تامین مالی به یقین کارهایی خواهند ساخت که مردم را به سمت و سوی تئاتر جذب کند.

وی ادامه داد: مردم به دلایل مختلف که بخشی از آن ناشی از عملکرد خود مسئولان بوده است به مشاهده تئاترهای رایگان عادت کرده اند بنابراین بلیط فروشی تئاتر نیازمند فرهنگسازی صحیح در این زمینه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: از سویی از دیدگاه من اگر تئاتر به اندازه کافی قوی باشد مردم خود بهترین مبلغ برای آن هستند و همانگونه که در مورد چند تئاتر دیگر شاهد بودیم تئاترهای خوبی بلیط فروشی خوبی نیز دارند.

وی اضافه کرد: البته این نکته را نیز نباید از نظر دور نگه داریم که بلیط فروشی تئاتر از رقم های پایین و منطقی آغاز شود تا اینکه به تدریج با فرهنگسازی صحیح به ارقام درآمدزا برای هنر نمایش برسیم.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.