سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - چهارشنبه 24 دی 1393

مدیرکل حراست‌ استان اصفهان:

رسانه‌های بیگانه ‌ارزش‌های دینی را مورد هدف قرار داده‌اند

مدیرکل حراست‌ استان اصفهان گفت: رسانه‌های بیگانه آمریکایی و اروپایی ارزش‌های ما را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛  محمد کرمی در جمع معاونان و مدیران ستادی کمیته امداد استان با اشاره به نقش اهمیت و جایگاه حراست در سازمان گفت: وقتی تاریخچه حیات درون سازمانی را مورد بررسی قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که دشمنان نظام بر روی اصول، آرمان‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی دست گذاشته‌اند.

وی افزود: اصول ما اصل ترقی، ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است که تاکنون همین ولایت‌مداری توانسته نظام را حفظ کند.

مدیرکل حراست‌ استان اصفهان تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه آمریکایی و اروپایی نیز مسئله ارزش‌های ما را مورد هدف قرار داده‌اند چنان که در زمان فتنه 88 در این زمینه ورود پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مجموعه حراستی ما در حفظ اصول و صیانت ارزش‌ها تلاش می‌کند، ادامه داد: رعایت حریم خصوصی افراد و حفظ اصرار یکی از وظایف مهم بخش حراست هر سازمان است.

کرمی تاکید کرد: حراست یک سازمان باید اسناد طبقه‌بندی شده تمام سرویس‌های اطلاعاتی را حفظ و حراست کند چرا که دشمنان نیز به‌دنبال همین اسناد طبقه‌بندی شده، هستند.

گفتنی است، طی حکمی از سوی حسین انواری سرپرست کمیته امداد کشور، هادی بنایی به‌عنوان قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان معرفی شد.

همچنین در این مراسم کریم زارع به‌عنوان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان اصفهان معرفی و از زحمات رضا بهرامیان تقدیر گردید.

محمدرضا کیانی نیز به عنوان مدیرکل جدید حراست کمیته امداد استان اصفهان معرفی و از زحمات کریم زارع در مدیریت حراست تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.