سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - چهارشنبه 24 دی 1393

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

ورزشگاه نقش‌جهان به مدت ۲ سال تکمیل می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۴ ماهه تکمیل می‌شود و امیدوار هستم هرچه سریعتر این ورزشگاه به شرکت فولاد مبارکه تحویل داده شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهرزاد خلیلیان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به وضعیت ورزشگاه نقش جهان و مراحل ساخت آن بعد از امضای تفاهم تفویض مدیریت این ورزشگاه اظهار داشت: هنوز فصل مشترکی بین 2 طرف این تفاهم‌نامه تدوین نشده و امضای صرف این تفاهم‌نامه چیزی را حل نمی‌کند بلکه مهم‌ترین موضوع، این است که پروژه را تحویل فولاد مبارکه دهند.

وی با بیان اینکه شرکت تجهیز و توسعه در بحث ورزشگاه نقش جهان کند عمل کرده، افزود: مشکل تکمیل ورزشگاه نقش جهان از سمت شرکت فولاد مبارکه نیست چراکه فولاد پرونده درخشانی که دارد و اعتبارات کاملی که برای این پروژه در نظر گرفته، شرایط خوبی داشته و از نظر من، شرکت تجهیز و توسعه در این باره کند عمل کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان به بودجه مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و گفت: در جلسات گذشته به فولاد مبارکه اعلام شد که تکمیل این پروژه به 3 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد ولی پس از آن رقم 30 میلیارد تومان را مطرح کردند که رقم قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان، وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همواره برای تکمیل این پروژه تلاش کرده‌اند و هیچ‌گونه تعهدی از مطالبات گذشته پیمانکار، معارضان و انشعابات بر عهده فولاد نیست. مهم‌ترین ماموریت ما تکمیل استادیوم نقش جهان و تقدیم آن به باشگاه سپاهان است.

خلیلیان با اشاره به مدت زمانی بهره‌برداری باشگاه سپاهان از ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: بعد از تفویض مدیریت ورزشگاه نقش‌جهان به فولاد مبارکه این شرکت به مدت 20 الی 24 ماه، ورزشگاه را تکمیل می‌کند.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.