سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - چهارشنبه 24 دی 1393

مسئول نمایشگاه‌های اتحادیه صنایع مبل اصفهان:

شهرک صنعتی مبلمان اصفهان ایجاد می‌شود

مسئول نمایشگاه‌های اتحادیه صنایع مبل اصفهان گفت: شهرداری اصفهان زمینی به مساحت ۴۰ هکتار برای ایجاد شهرک صنعتی مبلمان اصفهان اختصاص داده و هم‌اکنون ایجاد شهرک مبل و دکوراسیون استان در مرحله طراحی و تکمیل نقشه قرار دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛  محمدعلی اکبرزاده با اشاره به حذف بخش فروش از نمایشگاه امسال در راستای تخصصی کردن فضای نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی، اظهار داشت: ستاد برگزاری نمایشگاه امسال برندسازی را هدف قرار داده و به همین منظور فروش مستقیم در نمایشگاه امسال وجود ندارد.

وی افزود: هم‌اکنون صادرات محصولات مبل استان با وجود هنر صنعت بودن آن در استان اصفهان و پیشتاز بودن اصفهان در جنبه‌های هنری مبل، به دلیل وضعیت قیمت ارز شرایط مناسبی ندارد و گویای رشد قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

مسئول نمایشگاه‌های اتحادیه صنایع مبل اصفهان بیان کرد: اتحادیه تلاش دارد تا پایان امسال کارگاه‌های توانمند را در زمینه صادرات مبلمان تقویت و ساماندهی کند.

وی درباره شهرک صنعتی مبلمان اصفهان نیز از اختصاص زمینی به مساحت 40 هکتار در خیابان امام خمینی از سوی شهرداری خبر داد و گفت: هم‌اکنون ایجاد شهرک مبل و دکوراسیون استان در مرحله طراحی و تکمیل نقشه قرار دارد.

اکبرزاده تصریح کرد: این شهرک صنعتی با هدف توسعه و ساماندهی کارگاه‌های متفرق مبل‌سازی در اصفهان ساخته و راه‌اندازی می‌‌شود و به طور حتم تأثیر مثبت و مستقیمی بر کیفیت کاری فعالان مبل اصفهان دارد.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایی که برای این شهرک دیده شده سعی در اجرای الگوی “دکولند” تهران، مجهز به هتل، مسجد و رستوران داریم.

مسئول نمایشگاه‌های اتحادیه صنایع مبل و دکوراسیون استان اصفهان با اشاره به اینکه در زمینه ارگونومی مبل در کشور استانداردهای یکسان و همگانی ایجاد نشده، گفت: اصفهان برای دهه‌هاست که در زمینه حفظ و لحاظ استانداردها در مبلمان و سایر تولیدات با وسواس کار می‌کند.

وی بیان کرد: همچنین در زمینه مواد به کار برده شده در صنعت مبل، اداره‌کل استاندارد تاکنون اقداماتی را صورت داده اما اتحادیه مبل اصفهان نیز در اقدام مشترک با کلینیک سلامت ایرانیان سعی در ایجاد استانداردهای خاص برای محصولات کاربردی در مبلمان دارد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.