سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 09:38 - سه شنبه 23 دی 1393

نماینده هیئت بانوان استان اصفهان خبر داد:

طرح آسیب های اجتماعی محتوای اصلی هیئت های شرق اصفهان

نماینده هیئت بانوان استان اصفهان گفت: هیئت بانوان استان اصفهان بدون هرگونه شعار به اقدامات لازم در زمینه منویات مقام معظم رهبری می پردازد.

به گزارش اصفهان شرق: معصومه کاظمی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به تاسیس هیئت بانوان از سال 79 در اصفهان اظهار داشت: تا کنون 300 هیئت در شهرستان اصفهان و 430هیئت در سطح استان ساماندهی کردیم و طرح آموزش یکسان در سطوح هیئت های موجود امتیازی است که شامل این هیئت ها شده است.

 
نماینده هیئت بانوان استان اصفهان گفت: مبلغین از سازمان تبلیغات بنا به درخواست هیئت ها، به سراسر شهرستان اعزام و با توجه به نیاز مناطق، در زمینه های احکام، تفسیر و مشاوره اجتماعی به مشاوره می پردازند.

 
وی از آموزش 2800 نفر خبر داد و افزود: دوره های پیشگیری از طلاق های عاطفی، آسیب های اجتماعی و آموزش پیش از ازدواج از دوره های برگزار شده در سطح هیات بود و در صدد راه اندازی هیئت های شرق اصفهان با موضوعات آسیب اجتماعی و صنف آرایشگاهها هستیم.

 
کاظمی با توجه به راه اندازی هیئت های مذهبی در مناطق دارای متقاضی ادامه داد: سعی ما این است در مناطقی هیئت ها را راه اندازی کنیم که در کنارش دارالقرآن و یا مرکز فرهنگی نباشد زیرا دو تا سه مرکز فرهنگی در کنار همدیگر جوابگو نیست.

 
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوان آسیب های اجتماعی که تهدیدی برای جوانان است را شناسایی کرده و با حضور مبلغان توانمند به آسیب شناسی بپردازیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.