سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:11 - سه شنبه 23 دی 1393

در اداره آموزش و پرورش بن رود برگزار شد:

آغازی روحانی همراه با 105 دانش آموز دختر ورزنه ای

امام جمعه ورزنه به دانش آموزان گفت: سعی کنید از همین امروز خودتان را به نماز اول وقت عادت دهید و همراه بزرگترها در نمازها ی جماعت و جمعه حضور پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مراسم جشن تکلیف و عبادت 105نفر از دانش آموزان دختر سوم ابتدایی مدارس شهر ورزنه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

دراین مراسم معنوی و باشکوه که جمعی از مسئولین اداره آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان حضور داشتند دانش آموزان با اجرای برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی و قرائت سوگند نامه و اجرای سرود و نمایش رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفته و به درگاه الهی شکرگزاری کردند.

DSC01227

حجت الاسلام جعفری با استفاده از شیوه های آموزش مشارکتی و برگزاری مسابقه، مفاهیم قرآنی و مکارم اخلاقی را به زبان ساده برای دانش آموزان ارائه داد و بار سنگین مسئولیت رسیدن به سن تکلیف را به آنها یادآوری کرد.
وی افزود: از امروز فرشتگان الهی کارهای خوب وبد شما را ثبت می کنند پس سعی نمایید دفتراعمال شما پر ازکارهای خوب وپسندیده باشد.

DSC01275
حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه ورزنه دراین مراسم باتبریک دهه فجر و جشن تکلیف به دانش آموزان گفت: امروز برای شما عزیزان و نونهالان روز بسیار بزرگی است چرا که از امروز مسئولیت شما سنگین ترمی شود و باید وظایفی را که خدای مهربان برای شما واجب فرموده به نحو احسن انجام دهید.

مشاور اجتماعی استاندار با توصیه دانش آموزان به رعایت حجاب وعفاف ونیکی به والدین گفت: سعی کنید از همین امروز خودتان را به نماز اول وقت عادت دهید وهمراه بزرگترها در نمازها ی جماعت وجمعه حضور پیدا کنید.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر شیوه های آموزشی در بالا بردن انگیزه یادگیری در دانش آموزان، خطاب به اولیا دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه ضرورت توجه همزمان اولیا و مربیان به حیطه های دانشی، عاطفی و رفتاری آنان تاکید کرد.

درپایان مراسم دانش آموزان نماز ظهر وعصر را درسالن اداره به امامت حجت الاسلام جعفری اقامه کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.