سرویس: اجتماعی 12:16 - جمعه 17 آبان 1392

همزمان با سراسر کشور در همایش شیر خوارگان

صدای لبیک شیرخوارگان شرق اصفهان به گوش می رسید

دستان کودکان به آسمان بلند شد تا به امضاء شش ماهه کربلا برسد و خود را آماده ی حضور در صف ابا صالح المهدی بکنند.

vvvv

به گزارش اصفهان شرق: امروز صدایی به آسمان برخاست که نشانگر ارادت انسانهایی پاک بر دستان مادران بهشتی بود. همه آمده بودند، لشگری از کودکانی که مادرانشان به امید یاری امام زمانشان لباس علی اصغر بر تن دردانه های خود کردند و فریاد همدردی با رباب سر دادند.

امروز طفل ها به یاد ارباب شش ماهه خجل بودند از نوشیدن شیر و مادران هم پیمان شدند تا شیره ی جان خود را با ذکر یا حسین به کودکان خود دهند.

گهواره ی علی اصغر چه زیبا و عاشقانه به یاد خیمه ی رباب بر دستان مادران تکان می خورد.

امضاء علی اصغر بر طومار شهادت فرزندانمان به رنگ سرخ گلوی شش ماهه است و این افتخاری بس بزرگ است.

همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر شرق اصفهان از شهر تا روستا با یک نیت هماهنگ و توسل بر علی اصغر برگزار شد.

مسجد النبی شهر زیار از توابع براآن جنوبی مملو از آنهایی بود که از دستان کوچک علی اصغر حاجاتی به بلندای آسمان زندگی گرفته بودند، آنهایی که با کودکان چند روزه ی خود که حاصل توسل سال قبل به علی اصغر بود آمده بودند و نام فرزندشان را به شکرانه ی برآورده شدن حاجات علی اصغر گذاشته بودند.

گلزار شهدای شهر ورزنه پر بود از مادرانی با چادر های سفید به پاکی بال فرشته ها و بر دستانشان کودکانی پاک را به سوی آسمان بلند کردند تا نشان دهند آماده ایم و آمده ایم تا عزیز ترین های زندگی را تقدیم به امام زمان خود کنیم.

بیت الحسین شهر هرند غرق در توسل و نیاز بود و نوای گرم کربلایی حمید کنعانی حال و هوایی خاص به بیت سالار شهیدان داده بود.

روستای هاشم آباد هرند  قدردان هیئت خواهران فاطمة الزهرا  بود تا فریاد سر دهند همه آمدهایم تا فرزند زهرا را یاری دهیم.

مهدیه روستای جار از براآن جنوبی به نام اباصالح میزبان حضور با شکوه فرزندانی از دیار عشق به اهل بیت بود و مادرانی که با نام علی اصغر جرعه ای از  آب به دهان فرزندشان جاری ساختند.

امروز شرق اصفهان آوازه ی خود را از شش ماهه هایی به نام یاران زمان ظهور گرفت و همین بس که حضور آنها در مجمع جهانی علی اصغر گواه خوبی در این زمینه بود.

rere

مشاهده ی گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.