سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:30 - سه شنبه 23 دی 1393

برگزاری اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی در اصفهان

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان از برگزاری اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی استان اصفهان به همت موسسه تبیان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید علی حکمت منش، مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با بیان این مطلب گفت: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در جهت رسالت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در سال های اخیر اقدام به برگزاری 9 دوره جشنواره پروژه های دانش آموزی در سطح کشور کرده است که این جشنواره ها با هدف ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و کارگروهی در میان دانش آموزان  در سطح کشور برگزار شده است.

مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان افزود: در دوره های گذشته شاهد دستاوردها در سه محور غرفه های نمایشگاهی، سمینارهای علمی و مسابقات دانش آموزی بوده ایم و در سال جاری با توجه به پتانسیل دانش آموزان در سطح استان اصفهان اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی در سطح استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد: استعداد و پتانسیل موجود در میان دانش آموزان استان اصفهان در سطح کشور کم نظیر است و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دفتر اصفهان دفتر اصفهان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان قصد دارد اولین جشنواره پروژه های دانش آموزی را در سطح استان اصفهان برگزار نماید.

حکمت منش با بیان اینکه دانش آموزان، آینده سازان ایران در زمینه های مختلف هستند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر ابعاد مختلف نظام تعلیم و تربیت تاکید کرده اند.

وی افزود: ثبت نام گروه ها از  ابتدای دی ماه لغایت ۱۲بهمن ماه در سایت www.iTebyan.ir آغاز شده است و دانش آموزان با کمک اساتید راهنما گزارش کار خود را برای تبیان ارسال می کنند و در نهایت نمایشگاه دستاوردها و جشنواره پروژه های دانش آموزی در نیمه اسفند ماه برگزار می شود.

گفتنی است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه جشنواره اصفهان واقع در خیابان طیب ، جنب دبیرستان ابن سینا ، مجتمع ماتا (ورودی 2) ، طبقه سوم و با شماره تلفنهای 13-32344612 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.