سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - سه شنبه 23 دی 1393

مدیر نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

۳۹ عنوان کتاب از سوی اداره انتشارات تبلیغات اسلامی اصفهان به چاپ رسید

مدیر نشر انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: از ابتدای تاسیس اداره نشر و انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تاکنون ۳۹ عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ یدالله جنتی با اشاره اقدامات این انتشارات در زمینه انتشار کتاب و دیگر فعالیت‌های فرهنگی به اظهار داشت: انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعبه اصفهان در پایان سال 1390 با هدف انتشار و به‌سازی آثار فاخر پژوهشی مرکز مطالعات اسلامی اصفهان که اخیراً به پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان ارتقا پیدا کرده، تأسیس شد.

وی بیان کرد: این انتشارات به صورت رسمی از روزهای پایانی سال 1391 کار خود را آغاز کرد و تاکنون ۳۹ اثر را منتشر کرده که 5 اثر از این مجموعه، قبل از تأسیس انتشارات، چاپ شده است.

مدیر نشر و انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر، 15 اثر در دست نشر بوده که 7 اثر آن در مرحله صفحه‌آرایی و هشت اثر دیگر در مرحله ویرایش است.

وی خاطرنشان کرد: خط ‌‌‌‌مشی و سیاست‌های انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان توسط شورای نشر بررسی و تصویب می‌شود که شورای یادشده از فرهیختگان حوزه علمیه و دانشگاه اصفهان تشکیل شده و ریاست آن بر عهده رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

جنتی اظهار داشت: آثار اعضای هیئت علمی و تحقیقات پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان در اولویت نشر قرار دارد و این در حالی است که پایان‌نامه‌های سطح چهار حوزه علمیه یا پایان‌نامه‌های دکتری و تک‌نگاری‌هایی که از شایستگی علمی و پژوهشی برخوردار باشند و به تأیید شورای نشر برسند، در فرآیند تولید و نشر قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت مراحل آماده‌سازی کتاب از جمله صفحه‌آرایی، لیتوگرافی و چاپ در اصفهان از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و مجبور هستیم برای انتشار آثار به شهرهای قم و تهران مراجعه کنیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.