سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - دوشنبه 22 دی 1393

حجت الاسلام صافی:

اشتغال طلاب خواهر امری ضروری است/اصفهان۴ هزار طلبه خواهر دارد

رئیس اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت:بحث تبلیغ،ساماندهی و اشتغال طلاب خواهر با توجه به وجود حدود ۴ هزار طلبه رسمی فارغ التحصیل ویا در حال فارغ التحصیل امری ضروری است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی در ارتباط با امر تبلیغ در دین اظهار داشت: کار تبلیغ، کار بسیار بزرگ، حساس و موثری است.

وی بیان داشت: امروز برکات تبلیغ های گذشته را مشاهده می کنیم و فردا برکات تبلیغ امروز طلاب خواهر و برادر را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

رئیس اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به ” تبلیغ دین از منظر آیت الله العظمی امام خامنه ای” اشاره کرد و افزود: در جهان امروز،برای جذب انسان ها به افکار و عقاید مختلف تبلیغات وسیعی صورت می گیرد و صاحبان مکاتب برآنند تا با استفاده از تبلیغ مناسب، مردم را پیرو خویش سازند و اندیشه های خود را بر آنان تحمیل کنند.

وی بیان داشت: این در حالی است که در اسلام، مراد از تبلیغ، آشنا کردن مردم با احکام اسلامی و معارف الهی و بشارت دادن مومنان و انذار و هشدار مخالفان است.

حجت الاسلام و المسلمین صافی ادامه داد: در همین راستا مسئله تبلیغ ، ساماندهی و اشتغال طلاب خواهر با توجه به اینکه در استان اصفهان حدود ۴ هزار طلبه رسمی فارغ التحصیل و یا در حال فارغ التحصیل شدن هستند ضرورت می‌یابد.

وی گفت: واحد جذب و سازماندهی امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سطح حوزه های علمیه خواهران اقدام به فراخوان جذب مبلغ کرده است.

رئیس اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام کرد: حداقل شرط جذب مبلغ داشتن سطح دو حوزه و قبولی در آزمون کتبی وشفاهی از تاریخ ۱۴دی لغایت ۳ بهمن ماه ۱۳۹۳  است.

وی اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط می تواند جهت ثبت نام به سامانه مدیریت تبلیغات اسلامی (سمتا) www.samta.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صافی اعلام کرد: تاریخ برگزاری آزمون کتبی برای این دسته از مبلغان اول اسفند ماه سال جاری است و لازم به ذکر است که آزمون براساس منابع معرفی شده در سامانه برگزار می‌شود.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.