اصفهان شرق

سالک‌: طرح رفراندوم به نفع امت اسلامی نیست

کدخبر: 49312
1393/10/22 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد سالک در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: رمز موفقیت امت اسلامی اطاعت ایمانی و تشکیلاتی حول محور امامت و ولایت است. دشمنان ما ناچارند یکی از دو راه را انتخاب کنند، همانگونه که در سوره حمد ذکر شده و یا در زیر چتر اسلام نابود و یا محو شوند.

او ادامه داد: این اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین شما را دعوت می‌کنم که بیش از پیش از حضرت امام خامنه‌ای به طور عملی اطاعت کنید که مصلحت دولت و امت و آزادگان جهان و بیداری اسلامی در گرو اطاعت از ولایت و نصرت الهی و صراط توحید و ولایت است.

سالک تاکید کرد:‌ بنابراین طرح مسائلی مانند رفراندوم که در اصل 110 قانون اساسی به عهده رهبری گذاشته شده، ایجاد اختلاف به نفع امت اسلامی نیست و سوژه به بیگانگان خواهد داد؛ در حالی که نیاز به وحدت و همدلی داریم.

وی افزود:‌ رهبری فرمودند دولتی‌ها هم بدانند که تنها چیزی که می‌تواند آنها را به انجام وظایفشان قادر کند تکیه بر نیروهای داخلی است. ایشان همچنین فرمودند، نسل سوم جوانان کشور بودند که حادثه عظیم 9 دی را به وجود آوردند و آن سیلی محکمی را به صورت کسانی که قصد داشتند انقلاب را با فتنه منحرف کنند قطع کردند. 19 دی، 22 بهمن و 9 دی را حرکت مجاهدت آمیز خواندند. دشمنی استکبار با ملت ایران پایانی ندارد و مسئولان باید با تکیه بر نیروهای داخلی حربه تحریم را از دست دشمنان خارج کنند.

نماینده مردم اصفهان از وزیر بهداشت خواست: به رشد امراضی که به خاطر خشکسالی در اصفهان ایجاد شده است رسیدگی کند.

همچنین رسیدگی به بازنشستگان فولاد و انتقاد از بودجه کم بخش فرهنگی از دیگر مواردی بود که سالک مطرح کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا