سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - دوشنبه 22 دی 1393

نایب ‌رئیس شورای شهر اصفهان خواستار شد

اختصاص کمپ اختصاصی ترک اعتیاد بانوان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمپ اختصاصی ترک اعتیاد برای بانوان یکی از نیازهای ضروری در این شهر است.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد شریعتی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از طرح‌های اجرا شده طی چهار ماه گذشته طرح جاده سلامت در ناژوان است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان کارتن‌خواب‌‌ زیادی ندارد، افزود: یک سری اقداماتی پیرامون بحث کلان‌شهرها و کارتن‌خواب‌ها صورت گرفته است اما در بخش پیشگیری اولیه پیش از ابتلا، درمان و توانبخشی هر ارگانی یک سر نخ را گرفته و متمرکز شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بهزیستی با بودجه‌ای که دارد به تنهایی نمی‌تواند به این امر ورود پیدا کند، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود تمام دستگاه‌ها با هم متمرکز شوند.

وی ادامه داد: یک ساختمان بدون استفاده در نزدیکی باغ رضوان است که می‌تواند برای استفاده برای ترک اعتیاد و ستاد آزادی زندانیان مورد استفاده واقع شود، درخواست داریم این ساختمان برای اختصاص به کمپ بین‌راهی برای معتادان اختصاص پیدا کند.

وی با تاکید به این نکته که کمپ‌های ترک اعتیاد کمتر از بیمارستان‌ها به روی معتادان اثر دارند، افزود :پیشنهاد می‌شود کمپ مخصوص زنان ایجاد شود و سپس درمان و اشتغال مورد توجه قرار بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: گفته شده است که 30 درصد زنان زندانی به زندان باز می‌گردند که غالبا هم معتاد هستند.

وی به ورود خیران برای درمان معتادان اشاره و تاکید کرد: پس از بهبود باید معتادان به کارگیری شوند که در این زمینه شهرداری در امور شهری از این افراد استفاده کرده است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.