سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - دوشنبه 22 دی 1393

در 9 ماه گذشته سال جاری صورت گرفت

اعزام کاروان سلامت به 77 روستای استان اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر و با همت داوطلبان این روستای در 9 ماه گذشته سال جاری کاروان‌های سلامت به 77 روستای محروم استان اعزام شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن مومنی یکی از اهداف اصلی اعزام این کاروان‌ها را خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و اقشار کم درآمد جامعه برای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت با انجام ویزیت و معاینه رایگان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در این کاروان‌ها پزشک عمومی، متخصص، ماما، روانشناس، پرستار، کارشناس دارویی، مربیان آموزشی، روحانی، کارشناسان پیشگیری از بیماری‌ها و داوطلبان فعال جمعیت هلال‌احمر استان حضور دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده در این کاروان‌ها گافزود: تعداد 10 هزار و 398 نفر از اهالی روستاهای محروم استان اصفهان توسط 596 پزشک داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان ویزیت شده و داروی رایگان در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این کاروان‌ها می‌توان به ارائه مشاوره، تست قندخون بیماران، دیدار و دلجویی از سالمندان روستاها، برگزاری دوره‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه و برگزاری کلاس‌های پیشگیری از بیماری‌های شایع اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.