سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:15 - یکشنبه 21 دی 1393

دکتر کامران گفت:

مامور بیمه نباید حق بیمه کشاورز را در صورت عدم حضور در زمین خود قطع کند

دکتر کامران گفت: صحرا مثل کارخانه نیست و کشاورز گاهی مجبور است محصولات خود را به خانه یا میدان ببرد یا به دلیل خشکسالی و نبود آب مجبور نیست در صحرا حاضر شود پس نباید بیمه او به این دلائل حذف شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در ماه گذشته خبرنگار اصفهان شرق در خصوص نارضایتی مردم از قطع بیمه در صورت حاضر نبودن کشاورز در مزرعه خود گزارشی از یک جلسه تهیه کرده بود.

به همین منظور و قول دکتر کامران مبنی بر پیگیری در این زمینه، برخود لازم دیدیم تا گفتگویی خاص این مطلب با نماینده مردم اصفهان داشته باشیم.

دکتر کامران در این خصوص گفت: طی جلسه ای که با سازمان بیمه تامین اجتماعی کشور داشتیم صورت جلسه ای به تصویب رسید که از سال 89مامور بیمه اگر کشاورز در مزرعه خود حاضر نباشد نباید بیمه او قطع شود چون صحرا مثل کارخانه نیست و کشاورز گاهی مجبور است محصولات خود را به خانه یا میدان ببرد یا به دلیل خشکسالی و نبود آب مجبور نیست در صحرا حاضر شود پس نباید بیمه او به این دلائل حذف شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: بیمه کارفرمایان و کشاورزان از سال 90 در بند 100 بودجه تا به حال آمده است و علت اینکه سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم را نداشته است اختلاف در آمار ارائه شده بوده که سازمان بیمه معتقد بود 4 میلیون نفرند ولی بنده اثبات کردم که 400 هزار نفر بیشتر نیستند.

وی خاطرنشان کرد: در الحاقیه مصوبات مالی دولت که چندی پیش ارائه شده بود و برای اجرای دقیق آن مجلس نیز انها را تصویب کرد تا قوانین آن دائمی گردد نیز توجه به این مسئله شده است  که اگر شورای محترم نگهبان انها را تایید کند در سال 94 نگرانی در مورد بیمه کارفرمایان نخواهیم داشت و بیمه انها را می تواند از عوارض واردات تره بار  و میوجات تامین کند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “مامور بیمه نباید حق بیمه کشاورز را در صورت عدم حضور در زمین خود قطع کند”

  1. ورزنه ای گفت:

    خدا پدرت را بیاورزه دکتر
    نمیدونم تو این خشکسالی که مردم با سیلی صورت خودشون را سرخ نگه داشتند چطور عده ای اینقدر توی این ادارت به مردم ظلم میکنن
    بخصوص ***** و علی الخصوص شعبه ***

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.