سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:30 - یکشنبه 21 دی 1393

برگزاری نخستین جشنواره قرآنی هلال احمر استان اصفهان

معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره قرآنی ویژه جوانان هلال احمر در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حیدرعلی خانبازی، معاون امور جوانان هلال احمر استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولين دوره جشنواره سراسري قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر کشور  اظهار داشت: مرحله استانی این جشنواره امسال در استان اصفهان همانند کل کشور برگزار می شود.

وی افزود: اولين دوره جشنواره سراسري قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر در رشته های قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، حفظ آيات موضوعي قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، حفظ دو جزء، مفاهيم قرآن، اذان، حفظ احاديث موضوعي و دل‌نوشته برگزار مي‌شود.

خانبازی با بیان اینکه این جشنواره ویژه برداران و خواهران در رده سنی 18-28 سال عضو و کارکنان هلال احمر است، تصریح کرد: انس و الفت بيشتر کارکنان و اعضاي اين سازمان با معارف قرآن کريم از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی آخرین مهلت ثبت نام شرکت در این مسابقات را 30دی اعلام کرد و گفت: اعضا و کارکنان هلال احمر سراسر استان اصفهان با مراجعه به شعب های هلال احمر در سراسر  استان می توانند در این مسابقات ثبت نام و شرکت کنند.

معاون امور جوانان هلال احمر  استان اصفهان با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات سال آینده انجام می شود، گفت: آخرين مهلت ارسال آثار در بخش دل‌نوشته 20 اسفند سال جاری است.

وی ادامه داد: کانون های جوانان، روستایی و دانشگاهی هلال احمر در طول سال و به مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی و آموزشی در بخش قرآنی انجام می دهند.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.