سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - یکشنبه 21 دی 1393

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان:

دفاتر نمایندگی سازمان بسیج رسانه در شهرستان‌های اصفهان راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: بسیج رسانه استان اصفهان فعالیت‌های خود را با راه اندازی ۳ کانون در شهر اصفهان و ۲۰ دفتر نمایندگی در سطح استان فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا صفری در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه به اهمیت و جایگاه رسانه اشاره و اظهارکرد: امروز در جهان بیش از قدرت نظامی، قدرت رسانه‌ای مطرح و اثر‌گذار است.

وی با بیان اینکه آن دسته از گروه‌ها و کشورهایی که ابزار رسانه‌ای آن‌ها قوی‌تر باشد، قدرت بیشتری برای رسیدن به اهدف خود دارند، تصریح کرد: بسیج افکار عمومی یکی از مهمترین ظرفیت‌های رسانه‌ها بوده که با بسیج افکار عمومی برای اهداف خود زمینه‌ساز تحقق هدف است.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان موفقیت کشورهای اسلامی در برابر دشمنان را بسیج افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم دانست و تصریح کرد: بسیج افکار عمومی توسط رسانه‌ها و مقاومت مردم مانع رشد صهیونیسم در غزه شد.

وی افزود: افکار عمومی برای پذیرش انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنان در کشورهای اسلامی آماده شده و انقلاب اسلامی ایران و گفتمان آن در کشورهای جهان نفوذ پیدا کرده است.

صفری با بیان اینکه گفتمان انقلاب بدون ابزارهای جنگی در دنیا گسترده شده، گفت: رسانه مهمترین نقش را در ترویج این گفتمان در کشورهای جهان داشته و رسانه‌های داخلی امروز باید بیش از گذشته این موضوع مهم را تبلیغ کنند.

وی بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بیش از بیش باید در جهان به واسطه رسانه‌های داخلی گسترش یابد و آنچه دشمن به واسطه فعالیت‌های نمایشی و روانی در راستای تخریب انقلاب و اسلام انجام می‌دهد را خنثی کرده و واقعیت را بیان کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان با بیان اینکه دشمنان از انقلاب اسلامی صدمه خورده‌اند و گفتمان انقلاب آن‌ها را به زمین زده، تصریح‌کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات دشمنان اسلام را در منطقه از بین برده است.

راه‌اندازی 20 دفتر نمایندگی بسیج رسانه در استان اصفهان

وی با بیان اینکه بسیج رسانه حامی فعالان عرصه رسانه است، گفت: ارائه خدمات حمایتی، ارائه فعالیت‌های آموزشی و ایجاد موج رسانه ای از برنامه‌های بسیج رسانه است.

صفری درباره برنامه‌های آینده این سازمان و اهمیت توجه به این موضوع افزود: بسیج رسانه استان اصفهان فعالیت‌های خود را با راه اندازی 3 کانون در شهر اصفهان و 20 دفتر نمایندگی در سطح استان فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت رسانه‌ای استان اصفهان باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: استان اصفهان با توجه به جایگاه مهمی که در کشور دارد، باید رسانه‌هایی قوی و در سطح ظرفیت‌های استان داشته باشد بنابراین استان اصفهان نیازمند یک رسانه اثرگذار در حوزه کشوری و جهانی بوده و باید فعالان خبری این استان در این عرصه فعالیت کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان اظهار داشت: بسیج رسانه استان اصفهان دوره آموزشی برای خبرنگاران به منظور ایجاد موج رسانه‌ای و تربیت نیروی انسانی رسانه‌ای برگزار کرده و مدرک دانشگاهی از دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می‌‌‌کند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.