سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:55 - شنبه 20 دی 1393

دعوت شهردار محمدآباد از مردم شرق اصفهان:

محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی برگزار می شود

شهردار شهر محمدآباد جرقویه سفلی از مردم دیندار شرق اصفهان جهت حضور در محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی قران کریم دعوت ویژه کرد.

مهندس مهدی نصر اصفهانی شهردار محمدآباد در گفت و گو با اصفهان شرق ضمن عرض تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر صلح و رحمت و امام جعفر صادق(ع) از عموم ساکنین شرق اصفهان و مسئولین خدمتگزار در این بخش دعوت نمود تا در محفل انس قاری قرآن کریم که به مناسبت همین ایام در محل مسجد جامع شهر محمدآباد در تاریخ شنبه 20 دی ماه 93 از ساعت 15:30 تا اذان مغرب برگزار می گردد شرکت نمایند.
مهدی نصر اصفهانی افزود: مانوس شدن با قرآن برای عاقبت بخیری و پیشرفت همه مالازم است اما برای جوانان و نوجوانان لازم تر، پس از همه قرآن دوستان و عاشقان کلام وحی دعوت می کنیم تا در برنامه ای که میزبان دو چهره برجسته قرآنی استان و کشور هستیم شرکت نمایند.
سخنران این محفل حجت الاسلام دست افکن مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و قاری این برنامه قاری ممتاز بین المللی استاد دکتر مسعود نیکدستی می باشند.
شهردار محمدآباد افزود: امید ان داریم با حضور باشکوه مردم گرامی در این برنامه گامی کوچک در راه مانوس نمودنم مردم با قرآن این کتاب راه گشا و انسان ساز برداشته باشیم.
Untitled

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.