سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:39 - شنبه 20 دی 1393

همزمان با 17 ربیع الاول:

نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شهر محمد آباد افتتاح شد

در روز جمعه 19 دي ماه 93 همزمان با سالروز ميلاد با خير و پرکت پيامبر رحمت و امام صادق(ع) اولين نمايشگاه تخصصي مبلمان و دکوراسيون داخلي در شهر محمدآباد افتتاح گرديد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی شهرداری محمدآباد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در شهر محمد آباد افتتاح شد.
در ابتداي اين جلسه پس از تلاوت قرآن کريم آقای مهدي صفائي رئيس شوراي اسلامي شهر محمدآباد ضمن عرض خير مقدم به حضار و تبريک ميلاد با سعادت پيامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) از تلاش هاي خستگي ناپذير و جهادي شهردار محمدآباد تقدير کرد و مهندس نصر اصفهاني شهردار محمدآباد و نيروهاي باتوان شهرداري را نمونه بارز خدمت و خستگي ناپذيري خواند.ايشان با اشاره به 40 پروژه عمراني که از آغاز سال کليد خورده و تعدادي از آنان به پايان رسيده است و تعدادي در دست اقدام است افزود:از همه تلاشگران آبادي شهر بخصوص اعضاي شوراي اسلامي و شهردار خدوم و ساعي و نمايندگان مجلس و مردم فهيمي که همراه مجموعه شهرداري وشوراي اسلامي بودند تقدير و تشکر کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر محمدآباد با تجلیل از فعالیت های چشم گیر فرهنگی که در شهر صورت گرفته حضور بانوان در برنامه و فعالیت های فرهنگی را قابل ستایش خواند.
در ادامه جشن شادي با برنامه هاي متنوع و جذاب برگزار شد و در پايان در شام ميلاد پيامبر رحمت و امام صادق(ع) آسمان محمدآباد نورافشاني شد.
شايان ذکر است نمايشگاه مبل و دکوراسيون داخلي محمدآباد همه روزه حتي در روزهاي تعطيل آماده بازديد هم استاني هاي عزيز از ساعت 15 عصر الي 21 شب مي باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.