اصفهان شرق

پمینا به صعود در جدول رده‌بندی می‌اندیشد

کدخبر: 49044
1393/10/20 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن صادق‌زاده پیرامون پیروزی تیم پمینای اصفهان برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: با توجه به پیروزی که تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر برابر شهرداری گرگان در هفته گذشته داشت ما انتظار یک بازی با کیفیت‌تر داشتیم.

وی ادامه داد: به هر حال این دیدار یک بازی معمولی کم کیفیت بود، ما خودمان را برای یک بازی سخت‌تر برابر صنایع ماهشهر آماده کرده بودیم و خیلی انتظار این بازی که صورت گرفت را نداشتیم، در هر صورت این دیدار برای ما یک بازی بود که از تمام بازیکنانمان استفاده کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پمینای اصفهان با تأکید بر اینکه شکست شهرداری گرگان برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر بیش از اینکه به نفع تیم ماهشهر باشد، به نفع پمینا بود، تصریح کرد: خوشبختانه این نتیجه سبب شد تا بازیکنان ما این دیدار را دست کم نگرفته و با تمام قوا برابر صنایع پتروشیمی ماهشهر صف آرایی کنند. البته با وجود این مسئله نیز بازیکنان ما می‌توانستند بهتر بازی کرده و عملکرد مناسب‌تری را از خود به نمایش گذارند.

وی با اشاره به اینکه مصاف بعدی تیم پمینای اصفهان برابر شهرداری گرگان افزود: تیم شهرداری گرگان تیم خوبی بوده که در دیدار رفت ما برابر این تیم پیروز شدیم اما بازی سختی پیشرو داریم و باید تلاش کنیم تا نتایج مطلوبی به دست آوریم.

صادق‌زاده درباره جایگاه پمینا در پایان فصل خاطرنشان کرد: آنچه در توان بوده را انجام دادیم البته این شانس را هم داشتیم که نتایج بهتری کسب کنیم که متأسفانه خودمان این شانس را از دست دادیم. برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای بوده که بین تیم‌های پنجم تا هشتم باشیم البته همه چیز به نتایج هفته‌های آینده دارد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم