سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - شنبه 20 دی 1393

غلامرضا امینی:

اصفهان قطب قایقرانی کشور است/ اعتقاد بالایی به ورزشکاران اصفهانی دارم

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: استان اصفهان همواره در رشته قایقرانی ورزشکاران قدرتمندی تربیت کرده و من اعتقاد بالایی به تفکر ورزشکاران کانوپولو اصفهانی دارم.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامرضا امینیدر حاشیه رونمایی از دستگاه شبیه‌ساز قایقرانی کانوپولو در اصفهان اظهار داشت: دستگاهی که از آن رونمایی شد، دستگاه جدیدی است و برای نخستین بار در جهان شاهد چنین دستگاهی هستیم. چون محققان اصفهانی در بحث زیر ساخت حساس هستند در این زمینه تلاش کرده اند که با علم بتوانیم بهترین را داشته باشیم و امروز شاهد این دستگاه هستیم.

وی ادامه داد: اصفهان قطب قایقرانی کشور است و از نظر علمی کمک زیادی به قایقرانی کشور کرده است و بنده امیدوارم مشکلات آبی این استان حل شود تا بتوانیم مانند گذشته قهرمانان ملی پوش زیادی را از این استان در تیم ملی شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره تاثیر این دستگاه در پیشرفت کانوپولو کشور بیان داشت: بنده شناخت چندانی از این دستگاه ندارم و باید در این جریان کارهای زیادی صورت بگیرد تا بفهمیم به چه نتیجه ای می رسیم ولی این را بگویم که اعتقاد بالایی به تفکر ورزشکاران کانوپولو اصفهانی دارم.

وی درباره مشکلات زیر ساختی ورزش کانوپولو گفت: واقعیت این است که در کشور ما سه رشته از ورزش قایقرانی فدراسیون جهانی در یک فدراسیون خلاصه شده است. با توجه به نتایجی که ما در اینچئون داشتیم و توانستیم دومین رشته در تعداد مدال باشیم وزیر ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسئولان به این نتیجه رسیده اند که اهمیت بیشتری به این رشته بدهند.

امینی ادامه داد: خوشبختانه ورزش کانوپولو به زودی وارد بازی های آسیایی کانوپولو می شود و ما می توانیم در این مسابقات دو مدال خوش رنگ کسب کنیم و هر چقدر به کانوپولو اصفهان توجه شود سرمایه ای است که در آینده ای نزدیک نتیجه آن را در کانوپولو کشور خواهیم دید.

وی درباره دو رشته رفتینگ و اسلالوم نیز توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت: اصفهانی ها در دو رشته رفتینگ و اسلالوم می توانند پیشرفت زیادی داشته باشند به این دلیل که مربی تیم جوانان ما از ورزشکارن اصفهانی است که شاگرد خوب این مربی در مسابقات آسیایی نیز توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کندو امیدواریم  این مربی بتواند ما را در بخش اسلالوم به خواسته هایمان برساند.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.