اصفهان شرق

بیش از 80 مبلّغ به مراکز مختلف استان اصفهان اعزام شدند

کدخبر: 49014
1393/10/20 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق؛حجت‌الاسلام امیر ارزانی  اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی بهترین راهکار برای برای مقابله با افراط‌گری‌های گروه‌های تکفیری است.

وی اختلافات مذهبی را برنامه‌های شوم دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام با طرح و ایجاد اختلافات مذهبی بین برادران شیعه و سنی، در پی رسیدن به اهداف شوم خود و ضربه زدن به اصل و اساس اسلام هستند.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: همان‌گونه که امروز می‌بینیم مسلمانان در برخی از کشورهای اسلامی با به دام افتادن در فتنه تفرقه دشمنان اسلام و کشورهای استکباری، دچار گرفتاری شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر با حفظ و پایبندی به مشترکات اسلامی بتوانیم وحدت مورد نظر را در عمل اجرایی کنیم همه زورگویان و قدرت‌های جهانی در برابر قدرت دنیای اسلام سر تعظیم فرو خواهند آورد.

ارزانی با بیان اینکه قرآن کریم یکی از سازنده‌ترین راهبردهای دین و رسالت حضرت محمد (ص) است، خاطرنشان کرد: اتحاد بین شیعه و سنی می‌تواند در از بین بردن بسیاری از این افراط‌گری‌ها نقش موثری داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام مبلغان در ایام هفته وحدت اضافه کرد: بیش از 80 مبلّغ تخصصی برای تبیین هفته وحدت و نقش آن در اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) به مراکز مختلف دانشگاهی، ادارات دولتی و نهادهای مختلف استان اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع:فارس