سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 20 دی 1393

ایجاد کریدور علم و فناوری و توسعه گردشگری دستورکار مدیریت کلان اصفهان است/ افزایش تخت هتل های اصفهان

استاندار اصفهان با اشاره به برنامه های در دستور کار استانداری گفت: ایجاد کریدور علم و فناوری و توسعه گردشگری جز اولولیت ها و دستور کار مدیریت کلان اصفهان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ دکتر رسول رزگرپور، استاندار اصفهان در آیین افتتاحیه میزگردشگری اصفهان اظهارداشت: ایجاد کریدور علم و فناوری و توسعه گردشگری جز اولولیت ها و دستور کار مدیریت کلان اصفهان است که مدیریت کلان اصفهان با استفاده از ظرفیت های استان در تحقق این برنامه ها برنامه ریزی و کار می کند.

وی افزود: استان اصفهان ظرفیت خاصی در حوزه گردشگری دارد که سفر 200 هزار گردشگر به این استان و وجود 20 هزار جاذبه گردشگری و بیش از هزار اثر ملی و بین المللی دلیلی محکم بر این ظرفیت خاص و ویژه این استان در کشور و جهان است.

دکتر زرگرپور با بیان اینکه توسعه گردشگری در برنامه و دستورکار مدیریت کلان استان است، گفت: تا چند سال آینده ظرفیت های گردشگری استان اصفهان بیش از بیش گسترش و آمار سالیانه گردشگر آن به میلیون بازنفر گردشگر می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار تخت در هتل های استان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: این ظرفیت اسکان گردشگری اصفهان تاپایان سال به 15 هزار تخت افزایش می یابد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تعاملات بین هنرمندان و گردشگران در اصفهان باید افزایش یابد، افزود: میز گردشگری اصفهان این فرصت را برای تعامل بین گردشگران و هنرمندان فراهم می سازد تا اینکه هنر موسیقی، شعر و ادبیات اصفهان نیز معرفی شود.

وی با بیان اینکه ایجاد کریدور علم و فناوری در دستور کار استانداری است، اذعان داشت: وجود 170 مرکز دانشگاهی در استان اصفهان حکایت از ظرفیت علمی این استان است و باید بستر سازی برای تبدیل علم به فناوری انجام شود که ایجاد این بستر در دستور کار است.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.