سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - شنبه 20 دی 1393

به منظور معرفی ظرفیت های هنری اصفهان:

میزگردشگری در اصفهان افتتاح شد

میزگردشگری به منظور معرفی ظرفیت های هنری اصفهان در میدان تاریخی امام(ره) اصفهان افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ میزگردشگری به منظور معرفی ظرفیت های هنری اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان فرهنگی استان در میدان تاریخی امام(ره) اصفهان افتتاح شد.

استان اصفهان دارای ظرفیت های گردشگری و هنرهای دستی فراوانی است که معرفی آن ها به گردشگران داخلی و خارجی نیازمند بستر و فرصت است که افتتاح میزگردشگری بستری برای معرفی این ظرفیت استان اصفهان است.

حجت الاسلام محمدقطبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این آیین با اشاره به هنر جلامندانه و هنر کرامت مند اظهارداشت: هنرهای دستی در گروه هنرهای جلامندانه قرار دارند زیرا در زندگی ردم وجود دارد.

وی افزود: هنرهایی مانند هنر موسیقی در گروه هنرهای کرامت مند قرار می گیرد و هنرمندان این گروه سعی دارند با هنر ابعاد شخصیتی و معرفتی را به مخاطب منتقل کنند و این هنر کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و کمتر نیز این هنر به گردشگران معرفی می شود.

حجت الاسلام قطبی با اشاره به ضرورت معرفی هنرهای گروه کرامت مند به گردشگران تصریح کرد: راه اندازی میز گردشگری در اصفهان فرصتی ارزشمند برای معرفی هنرهای گروه کرامت مند مانند هنر موسیق یبه گردشگران است.

وی ادامه داد: با ایجاد تفاهم نامه با گروه های هنری و هتل ها، برنامه ریزی برای ارائه فعالیت های هنری مثل شعر، موسیقی، شاهنامه خوانی و مواردی از این قبیل انجام شده تا اینکه این هنرهای اصفهان  نیز همانند هنرهای دستی به جهانیان معرفی شود.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.