سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:30 - جمعه 19 دی 1393

قرض الحسنه یک سنت حسنه در میان ایرانیان است

مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان اصفهان گفت: قرض الحسنه یک سنت حسنه در میان ایرانیان است و لازم است با برنامه ریزی زمینه جذب هرچه بیشتر مردم را فراهم کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ ابراهیم مسکین، مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان در اولین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه و توسعه کارآفرینی در سالن همایش های هیات وزنه برداری استان اصفهان گفت: در سطح محلات و مناطق مختلف اصفهان همواره قرض الحسنه ها زیادی وجود داشته اند و مردم با این نهادهای خَیر و تاثیرگذار در ارتباط بوده اند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر سیستم بانکداری اسلامی بطور چشمگیری در جهان روبه گسترش است و در بیشتر کشورها ، این سیستم به موازات سیستم های رایج بانکی در حال گسترش است، گفت: یکی از علل مهم چنین گرایشی در میان کشورها ، توسعه و گسترش دین اسلام در جهان است.

 مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت در استان اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به همه حامیان قرض الحسنه افزود: لازم است از همه مردم اصفهان به خصوص سرمایه گذاران و کارآفرینان قدردانی و تجلیل نماییم که در طی مدت گذشته از نهاد قرض الحسنه حمایت کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف بانک قرض الحسنه رسالت، اجرای عدالت اجتماعی ، رونق کارآفرینی خرد و کمک به قشر ضعیف و کم درآمد جامعه است .

مسکین افزود: انجمنی تحت عنوان حامیان قرض الحسنه تاسیس شده است که در آن جمعی از مشتریان برتر بانک به طور اخص این فرهنگ شایسته را در میان مردم بیش از پیش تقویت کرده است و امیدواریم با همکاری و هماهنگی سایر حامیان قرض الحسنه در اصفهان بتوانیم به سمت پیشرفت هرچه بیشتر در این عرصه حرکت نماییم.

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.