سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - جمعه 19 دی 1393

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج):

بیش از ۳۲۰۰ نفر در مسابقات ورزشی بسیج اقشار اصفهان شرکت کردند

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: بیش از ۳۲۰۰ نفر در مسابقات ورزشی بسیج اقشار اصفهان شرکت کردند و ظرفیت برگزاری رقابت‌های ورزشی بسیج اقشار با ۱۰ هزار نفر وجود دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ علی قاسمی ‌در آیین تجلیل از مسئولان و عوامل اجرایی بیستمین جشنواره فرهنگی، ورزشی نواحی مختلف بسیج اصفهان اظهار داشت: ‌تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) و بسیج مستعضعفین حدود پنج سال تمام ظرفیت خود را برای ساماندهی آکادمی‌ها و باشگاه‌ها قرار داده و فقط سعی کرده که امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای برنامه‌های زیرساختی، تنظیم کند. با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی نام گرفته، ما سعی کردیم در تربیت بدنی سپاه با یک اقدام جهادی به سوی خدمت‌رسانی به اقشار مختلف بسیج حرکت کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری بیستمین جشنواره فرهنگی، ورزشی نواحی مختلف بسیج رویداد بزرگ ورزشی بود که از لحاظ شرایط برگزاری به عنوان یکی از کم نظیر ترین برنامه‌های ورزشی معرفی می‌شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما با حمایت 38 دستگاه و ارگان توانستیم این کنگره ورزشی را با 3 هزار و 200  ورزشکار برگزار کنیم. خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات صورت گرفت به طور مثال 40 درصد افراد شرکت کننده نوجوانان زیر 17 سال بودند.

وی گفت: استان اصفهان با بررسی‌هایی که صورت گرفت، قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی برای 10 هزار نفر را دارد، به خصوص برگزاری مسابقات برای ورزش‌های سالنی که اصفهان از ظرفیت‌های مناسبی در این رشته‌ها بهره می‌برد.

مدیرعامل باشگاه مقاومت استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه اقشار مختلف بسیج مثل بسیج طلاب و کارمندان در این دوره شرکت کردند و عملکر خوبی نیز از خود به نمایش گذاشتند. حدود 50 تیم از همه اقشار مختلف بسیج شرکت کرده بودند، به طور قطع با این اتفاق یک همدلی مناسب سازمانی میان اقشار مختلف بسیج صورت گرفته و امیدوارم که این همدلی بتواند به ورزش کشور کمک کند.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.