سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - جمعه 19 دی 1393

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

زمینه هم‌افزایی مطبوعات ورزشی فراهم شود

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: خبرنگاران ورزشی زمینه تحقق راهبردهای کشور را فراهم می‌‌کنند و باید در راستای هم‌افزایی فعالیت‌های مطبوعات ورزشی گام برداریم.

به گزارش اصفهان شرق؛ در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران ورزشی اصفهان اظهار داشت: باید خوشحال باشیم که گام بزرگی در راستای حرکت بهتر در عرصه ورزش برداشته شده و امیدوار هستم بتوانیم با ارتقای مطبوعات ورزشی شرایط ورزش کشور بهتر شود.

وی ادامه داد: موسفید‌های عرصه مطبوعات ورزشی، شأن بسیار بالایی دارند و باید فعالیت‌های بسیاری در این عرصه صورت گیرد، ما باید سعی کنیم تا از تجربیات این افراد استفاده کرده و به اجرای آن بپردازیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما باید سعی کنیم فعالیت‌هایمان منسجم و هماهنگ باشد، نکته قابل توجهی که باید از سوی ما صورت گیرد، استفاده از ظرفیت‌های مناسب در راستای ژورنالیسم ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید همه دور یک میز جمع شده و خودمان را زیر مجموعه مطبوعات بدانیم و هم‌افزایی در راستای یکدیگر مسئله مهمی است که باید در روزنامه‌های ورزشی صورت گیرد تا ما شاهد باشیم رو به روز افراد بهتری وارد صحنه مطبوعات می‌شوند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.