سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - پنجشنبه 18 دی 1393

صلواتی:

حاشیه زاینده‌رود در معابر شرقی و غربی دچار اشکال است/ تعریض پل فلزی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت:حاشیه زاینده رود به لحاظ دسترسی معابر شرقی و غربی دچار اشکال است و در این راستا تعریض پل‌های روی رودخانه زاینده رود پیشنهاد شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا صلواتی با اشاره به حجم بالای ترافیک در حاشیه رودخانه زاینده رود و به ویژه در محور میدان خواجو تا میدان انقلاب اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کمبود دسترسی شهروندان به معابر همتراز و اشکالات موجود در معابر شرقی و غربی اصفهان حجم بالای ترافیک در این محدوده دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد تعریض پل‌های روی رودخانه زاینده رود برای کاهش بار ترافیکی در حاشیه رودخانه زاینده رود ارایه شده است، افزود: تاکنون این پیشنهاد بر روی پل‌های وحید و بزرگمهر اصفهان اجرایی شده است که توانسته به میزان قابل توجهی از حجم تردد در اطراف این پل‌ها بکاهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با ارایه پیشنهاد تعریض پل فلزی به شهرداری اصفهان نیز گفت: این پروژه نیز تا سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی محدود کردن تردد در حاشیه رودخانه زاینده رود به ویژه در خیابان‌های کمال اسمائیل و مشتاق را از برنامه‌های کوتاه مدت برای کنترل بار ترافیکی در این محدوده دانست و ادامه داد: نصب تابلوهای نمایشگر خبری برای رانندگان در خصوص اطلاع از وضعیت ترافیک خیابان‌های حاشیه زاینده رود نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای کاهش بار ترافیکی این محدوده است.

صلواتی افزود: تابلوهای نمایشگر خبری تا سال آینده در خیابان‌های چهارباغ خواجو و مشتاق نصب خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص راه اندازی تراموا در خیابان امام خمینی (ره) نیز بیان داشت: قرارداد مورد نیاز برای راه اندازی این پروژه منعقد شده و بر این اساس قرار است ۱۱ واگن تراموا برای تردد در خیابان آماده شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی تراموا اصفهان سال آینده آغاز خواهد شد، افزود: این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی راه اندازی خواهد شد.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.