سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - پنجشنبه 18 دی 1393

مدیرکل تبلیغات اصفهان

نرم‌افزار سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) در اصفهان توزیع می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: نرم‌افزار سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) که به مناسبت هفته وحدت از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان تدوین شده، در سراسر استان توزیع می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمود فقیهی پیرامون هفته وحدت و اهمیت گرامیداشت برنامه‌های این هفته اظهار داشت: در سال‌روز میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) پیام‌های متعددی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین پیام‌های هفته وحدت، هدایت است که با ولایت پیامبر اکرم(ص) اتفاقات مختلفی مانند خاموش شدن آتشکده رخ داد. اتفاقات میلاد پیامبر اکرم(ص)، این پیام را دارد که خداوند به صورت آشکار هدایت را بیان می‌کند.

وی افزود: با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) خداوند نشانه‌هائی را نشان داد که مردمی که طالب هدایت هستند، مسیر هدایت را مشخص کنند. این مسئله به معنای آن است که خداوند در وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) هدایت را قرار داده و مردم را به سوی پیامبر اسلام جذب می‌کند که این همان موضوعی است که در کتاب‌های آسمانی قبل نیز بشارت ظهور آن داده شده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در هفته وحدت نیاز است که مسلمانان و جهان اسلام، شیعه و سنی، به مشترکات توجه کنند، باید با هدف مشترک و وحدت، جلوی گروه‌های تکفیری و تفرقه‌انداز را بگیریم.

فقیهی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان به مناسبت هفته وحدت خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات در این زمینه و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌هائی را در نظر گرفته و به مبلغان دینی در سراسر استان دستورالعمل‌هائی را ابلاغ کرده که این ایام بتوانند فعالیت‌های تبلیغی خود را در زمنیه لزوم وحدت مسلمین گسترده کنند.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی نرم‌افزاری را با در زمینه سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) برای بزرگسالان تهیه کرده و هم‌چنین انیمیشن‌های کودکانه را نیز برای کودکان و نوجوانان تهیه کرده که در اختیار سازمان‌ها و نهادهای درخواست‌ کننده قرار می‌دهد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.