سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - چهارشنبه 17 دی 1393

مدیرکل امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خبر داد

حضور 13 شهر خواهرخوانده اصفهان در جشنواره ملی فیلم و عکس «جلوه‌های آب»

مدیرکل امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به 13 شهر خواهرخوانده در اهداف جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب گفت: یک بخش جنبی با موضوع عکس‌ها و فیلم‌های تولید شده در شهرهای خواهرخوانده در نظر گرفته شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا خیام‌پور در نشست خبری که به مناسبت برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان از تمام ظرفیت خود برای برگزاری این جشنواره در حوزه بین‌المللی استفاده می‌کند.

وی افزود: برگزارکنندگان این جشنواره در صدد بین‌‌المللی برگزار کردن این جشنواره در سال‌های آینده هستند اما امسال  این جشنواره عنوان بین‌المللی نگرفته است.

مدیرکل امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شد در دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب، یک بخش جنبی با موضوع عکس‌ها و فیلم‌های تولید شده در شهرهای خواهرخوانده با موضوع و اهداف جشنواره برگزار شود.

وی ادامه داد: مکاتبات لازم از سوی شهرداری اصفهان با نهادهای مرتبط در شهرهای خواهرخوانده اصفهان انجام شده و از طریق وب‌سایت جشنواره نیز فراخوان به زبان انگلیسی منتشر شده است.

خیام‌پور گفت: 13 خواهرخوانده شهرداری اصفهان در این جشنواره ملی و بین‌المللی با موضوع آب شرکت می‌کنند.

وی در پایان خواستار عنوان بین‌المللی شدن جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب شد و اضافه کرد: هفته آینده نشستی با همکاری دانشگاه صنعتی با اساتید حوزه آبی دنیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.