سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - چهارشنبه 17 دی 1393

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منازل اصفهان با ۱۰ میلیارد اموال مسروقه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای منزل در عملیات ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی و کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های ویژه مبارزه با سرقت به خصوص سرقت منزل ، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه 3 دستگاه خودرو در ساعت 3 تا 4 بامداد ترددهای مشکوک در یکی از محله‌های شهر اصفهان دارند، بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودروهای مذکور همگی مسروقه هستند، گفت: در این زمینه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه وارد منزل شده یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اصفهان بیان کرد: با این عملیات ماموران در بازرسی از محل، 5 تخته فرش دست بافت، 6 دستگاه موتورسیکلت، بیش از 10 قطعه اشیای عتیقه با قدمت تاریخی را کشف کرده و 3 دستگاه خودروی مسروقه را نیز توقیف کردند.

وی بیان کرد: متهم این پرونده جوانی 27 ساله دارای سوابق کیفری بوده و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر از نوع شیشه دارد که در تحقیقات صورت گرفته همدست دیگر خود و مالخر پرونده را معرفی کرد.

سردار آقاخانی گفت: با اعترافات صریح متهم بلافاصله تیم‌های عملیاتی تشکیل و ظرف چند ساعت توانستند همدست متهم و مال‌خر این پرونده را شناسایی و قبل از اینکه بتوانند فرصت فرار داشته باشند دستگیر کردند.

وی ارزش اشیای کشف شده را 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با اعترافات متهمان محل‌های وقوع سرقت شناسایی شده و به زودی اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه سارقان به مالباختگان بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس را در کشف و انهدام باندهای خلافکار بسیار موثر و مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم استان همکاری خوبی با پلیس خدمتگذار خود دارند زیرا یقین دارند که پلیس برای امنیت و آرامش آنها تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.