سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 17 دی 1393

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

مراسم ویژه گرامیداشت ۱۲ بهمن در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‎شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ویژه برنامه ۱۲ بهمن امسال با هدف تجدید بیعت با آرمان‌ها امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس، صبح روز ۱۲ بهمن در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جعفر عسگری در همایش روابط‌ عمومی‌های سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با محوریت ولایت یک نعمت بزرگ الهی است که آثار و برکات آن در داخل و خارج از کشور قابل بررسی است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: هر چه دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی بیشتر شده و صیهونیست و استکبار جهانی با دلارها و رسانه‌های خود به جنگ علیه این نظام می‌آیند، ابعاد گسترده این نظام مقدس بیش از پیش مشخص می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امروز وظیفه خطیر ما این است که مسئولیت خود را نسبت به انقلاب به صورت جدی‌تر انجام دهیم، گفت: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش اسلام ناب به رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن داعش و جنایات اخیر، گرایش بسیاری از جوانان اروپائی و آمریکائی به سمت شیعه بوده، تصریح کرد: این گرایش سبب وحشت صهیونیست و استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی شد که این احساس ترس سبب شد تا به اسلام‌هراسی روی آورند و زیر ساخت‌های کشورهای اسلامی را با جنگ‌های داخلی از بین ببرند که این حاصل بی‌بصیرتی برخی افراد همانند داعش است.

عسگری با بیان اینکه ما مدعی هستیم که مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران تحولی در تاریخ بشر بوده که رمز پیروزی آن وحدت بوده و امروز وظیفه ما این است که با تحول فرهنگی و ایجاد بصیرت و آگاهی ابعاد این انقلاب را به جهان بشناسانیم.

وی افزود: در همین راستا ویژه برنامه 12 بهمن امسال با هدف تجدید بیعت با آرمان‌ها امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس، صبح روز 12 بهمن در گلستان شهدا برگزار می‌شود.

در این همایش که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های استان اصفهان برگزار شد از روابط عمومی‌های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام

 منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.