سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - چهارشنبه 17 دی 1393

همزمان با میلاد پیامبراسلام(ص)،

۴۴ پروژه عمرانی و خدماتی در اصفهان افتتاح می‌شود

شهردار منطقه ۷ اصفهان گفت: ۴۴ پروژه عمرانی و خدماتی در اصفهان با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان همزمان با میلاد پیامبراسلام(ص) و امام صادق(ع) افتتاح می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمدرضا مصور در نشست خبری با خبرنگاران اصفهان با اشاره به آئین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری منطقه 7 شهرداری اصفهان اظهار داشت: 44 پروژه این شهرداری روز پنج‌شنبه در آستانه میلاد پیامبراسلام(ص) و امام صادق(ع) افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه ها در حوزه احداث معابر، ساختمان سازی، محله محور، پارک و تجهیزات ترافیکی بوده و از میان کل اعتبار 88 میلیاردی این پروژه ها 70 میلیارد آن به اجرای طرح‌های عمرانی حوزه معابر اختصاص  یافته است.

شهردار منطقه 7 اصفهان افزود: 64 میلیارد از اعتبار عمرانی پروژه معبر صرف آزادسازی‌ها در مسیر اجرای پروژه‌ها بوده است.

وی احداث ادامه خیابان غرضی، گسترش خیابان شهید کمالی، تکمیل خیابان ابوریحان را از جمله طرح های مهم در  بخش معابر اعلام کرد و گفت: احداث دور برگردان جنوب پل چمران و احداث خیابان بهشت از دیگر پروژه‌های معابر بوده که نقش موثری در رفع موانع ترافیکی و روان‌سازی ترافیکی دارد.

مصور با اشاره به احداث ادامه خیابان غرضی گفت: با ادامه این خیابان یک میدان روبروی بیمارستان غرضی برای تردد مراجعان به این مرکز بهداشتی و درمانی پیش بینی شده که دسترسی مراجعان را آسانتر کرده است.

وی گسترش خیابان شهید کنالی و غرضی به صورت عرضی را سبب اتصال خیابان بعثت به کاوه بیان کرد و افزود: حجم ترافیک خیابان کاوه و بعثت با احداث این مسیر جاده‌ای کاهش می‌یابد.

احداث ساختمان جدید خدمات شهری شهرداری منطقه 7

شهردار منطقه 7 با اشاره به ضرورت احداث ساختمان جدید برای واحد خدمات شهری این شهرداری گفت: یکی پروژه‌های شاخص که در این آئین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، پروژه احداث ساختمان خدمات شهری شهرداری اصفهان است.

وی احداث سالن ورزشی در پارک میخک، توسعه ظرفیت های گردشگری باغ فدک، ایجاد مسیر تردد دوچرخه، نصب دوربین  و پل‌های مکانیزه را از دیگر طرح های عمرانی امسال شهرداری در منطقه 7 اعلام کرد و بیان کرد:  ساماندهی مسیر تردد دوچرخه در کنار خیابان ایمان برای نخستین بار در اصفهان رقم خورده است.

مصور خاطرنشان کرد: امسال برای ساماندهی وضعیت باغ فدک 950 میلیون تومان هزینه شده که این هزینه‌ها در سال‌های آینده برای رسیدن به مقطه مطلوب انجام شود.

وی با اشاره به موضعیت این منطقه گفت: 85 هکتار از فضای این منطقه بافت فرسوده بوده که باید این منطقه در لیست مناطق محروم باشد و طرح های محله محور آن افزایش یابد.

شهردار منطقه 7 اصفهان درباره وضعیت کلید به دستان نوروز گفت: وضعیت این دسته از افراد با قوه قضائیه و نیروی انتظامی ساماندهی شده ‌اند و سعی در کنترل این افراد است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.