سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:46 - سه شنبه 16 دی 1393

مسئول روابط عمومي شهرداري هرند:

25 درصد تخفیف عوارض نوسازی برای خوش‌حساب‌هاي هرندي

مسئول روابط عمومي شهرداري هرند گفت: شهروندان هرندي كه تا 20 دي ماه سال جاري، عوارض نوسازي ملك خود را پرداخت كنند، از تخفيف 25درصدي عوارض به عنوان جايزه خوش حسابي بهره مند مي شوند.

حميدرضا مرادي هرندي در گفت و گو با خبرنگار اصفهان شرق در هرند اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تاريخي هرند در پاسخ به مکاتبات شهرداری هرند مبنی بر تصویب تخفیف عوارضات این شهرداری و به دلیل رفاه حال شهروندان گرامی و مساعدت و همیاری آنان در راستای سازندگی و عمران شهر،با صدور مصوباتی در این خصوص، اعلام موافقت نمود.
مسئول روابط عمومي شهرداري هرند در ادامه تصریح کرد: شهرونداني كه تا 20 دي ماه سال جاري همزمان با سالروز ولادت حضرت رسول اكرم(ص)، عوارض نوسازي ملك خود را پرداخت كنند، از تخفيف 25درصدي عوارض به عنوان جايزه خوش حسابي بهره مند مي شوند.
وی تاكيد كرد:همشهریان عزیز در این مدت با پرداخت بدهی های خود به شهرداری، ضمن استفاده مطلوب و به نفع خود از فرصت موجود؛ می توانند در افزایش درآمد شهر و تحقق درآمدهای پیش بینی شده شهرداری هرند در راستای عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر تاريخي هرند نقش مهمی ایفا نمایند.
مرادي هرندي در پايان مهمترین نوع درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را عوارض نوسازی عنوان کرد و اظهار داشت: طبق ماده 2 قانون نوسازی و عمران شهری از ابتدای هر سال بر تمام املاک و ساختمان‌های واقع در محدوده شهر عوارض لحاظ شده و باید این عوارض توسط ساکنین شهر پرداخت شود تا به این ترتیب شهروندان در عمران و آبادانی شهر سهیم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.