سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 02:18 - دوشنبه 15 دی 1393

شهرداری و شورای شهر هرند برگزار کرد:

هرندی ها همراه با مسابقه بزرگ کتابخوانی شهروند موفق

مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان “شهروند موفق ” در شهر هرند آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش مصطفی مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند: حميدرضا مرادي هرندي مسئول روابط عمومي شهرداري هرند با اعلام اين خبر افزود: مسابقه كتابخواني شهروند موفق به منظور آشنايي هر چه بيشتر شهروندان با رفتارهاي پسنديده جامعه اسلامي و ايراني، از سوي شهرداري و شوراي اسلامي شهر هرند در حال برگزاري است.
مسئول روابط عمومي شهرداري هرند بيان داشت: علاقمندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند كتاب شهروند موفق را از دبيرخانه شهرداري دريافت كنند و تا تاريخ 15 بهمن ماه سال جاري مهلت دارند كه پاسخنامه را تحويل دبير خانه شهرداري هرند نمايند.
وی مراسم قرعه كشي را 21بهمن ماه مصادف با ايام الله دهه ي فجر اعلام كرد و گفت: در این مسابقه جوایز ویژه‌ای برای برندگان در نظر گرفته شده که شامل: کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس ،تبلت، دوچرخه ،گوشي همراه مي باشد.

مسابقه
مرادي هرندي در ادامه به معرفي اين كتاب پرداخت و گفت: اين كتاب سبک زندگی شهرنشینی را از نگاه روایات و قرآن بررسی کرده و یک شهروند موفق در جامعه اسلامی را معرفی می‌کند. مولف در این اثر به راز و رمزهایی می‌پردازد که منجر به موفقیت یک شهروند در فضای دینی می‌شود،شهروندی که به‌عنوان فردی از جامعه قبل از این که منتظر حقوق خود باشد، ابتدا باید به وظایف و تکالیف خود عمل کند.
مسئول روابط عمومي شهرداري هرند درپايان افزود : با گسترش شهرنشینی و حضور افراد با فرهنگ ها و نگرش های مختلف در جامعه شهری ، ارتقای فرهنگ شهروندی یکی از موضوعاتی است که باید تلاش بیشتری برای رسیدن به آن انجام داد وباید با افزایش برنامه فرهنگی و اجتماعی، حقوق شهروندی و رفتارهای پسندیده شهری به شهروندان آموزش داده شده و احساس تعلق خاطر و مسئولیت پذیری نسبت به جامعه شهری در آنان ایجاد شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.